تاریخ انتشار: 1397/07/27 16:37
کد خبر: 125692

حضور زنوزی در ورزشگاه و تشویق هواداران ماشین سازی

ماشین‌سازی در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفته است که در نیمه نخست این دیدار با مصدومیت محسن یوسفی یکی از تعویض‌های خود را از دست داد.
حضور زنوزی در ورزشگاه و تشویق هواداران ماشین سازی

 تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

در حالی که اسماعیل فرهادی و احمد مهدی زاده به دلیل مصدومیت دیدارهای ماشین‌سازی را از دست داده بودند، این دو بازیکن در لیست 20 نفره این تیم برای دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور دارند. پیمان بابایی، مهاجم بومی ماشین‌سازی نیز به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.

محمد اهل شاخه  که از تراکتورسازی به ماشین‌سازی پیوسته‌، در لیست 20 نفره این تیم غایب است. هری فورستر نیز در تمرینات و مسابقات این تیم حضور ندارد.

بر اساس اعلام مسئولان باشگاه تبریزی، تماشای این دیدار برای هواداران ماشین‌سازی رایگان بوده و به همین دلیل استقبال بهتری از دیدار با نفت مسجدسلیمان صورت گرفته است.

در ابتدای بازی حدود 700 هوادار در ورزشگاه حضور داشتند که این آمار رفته‌رفته افزایش‌یافته و اواسط نیمه نخست حدود 2 هزار هوادار از نزدیک شاهد دیدار دو تیم بودند.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافته و از نزدیک شاهد دیدار تیمش است.

هواداران حاضر در ورزشگاه محمدرضا زنوزی و رضا مهاجری، مالک و سرمربی تیمشان را تشویق کردند. پیمان بابایی که به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب است نیز از سوی هواداران تشویق شد.

علیرضا مرزبان، سرمربی تیم مهمان به دلیل محرومیت از روی سکوهای پشت نیمکت نفت مسجدسلیمان بازی تیمش را دنبال می‌کند تا نکات لازم را به دستیاران خود منتقل کند.

در دقیقه 17 بازی محسن یوسفی به دلیل مصدومیت نسبتاً شدید جای خود را به محمد خرم الحسینی داد تا نخستین تعویض این دیدار به نام ماشین‌سازی ثبت شود.

در لیست بازی مقابل نام سرمربی، مدیر رسانه و مدیر تیم نفت مسجدسلیمان خالی است.

در دقیقه 27 بازی، اسکوربرد ورزشگاه برای لحظاتی دچار مشکل شده و عدد صفر را به عنوان زمان بازی نشان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwzld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب ماشین‌سازی برای دیدار با نفت مسجدسلیمان