تاریخ انتشار: 1397/07/27 17:31
کد خبر: 125679

سرمربی نفت آبادان: هم روی نقاط ضعف و هم قوت تراکتورسازی کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان، گفت: مسلما ترجیح می‌دادیم که فردا با حضور تماشاگرانمان بازی کنیم.
سرمربی نفت آبادان: هم روی نقاط ضعف و هم قوت تراکتورسازی کار کردیم

و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت آبادان، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: می دانیم بازی مشکلی داریم و تراکتورسازی تیمی قوی با بازیکنانی باتجربه و قدرتمند است.

وی افزود: تیم ما هم بعد از پیروزی مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی به لحاظ روحی، انگیزه و اعتماد به نفس شرایط خوبی دارد و فکر کنم فردا بازی زیبایی را تماشا خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان، خاطرنشان کرد: ، فکر می‌کنم این تیم نسبت به زمان حضور توشاک به غیر از اندکی سیستم کاری تفاوت چندانی نداشته است، البته منظور من این نیست که بهتر یا بدتر شده است.

وی با اشاره به اینکه بازیکن محرومی برای دیدار با تراکتورسازی نداریم، اظهار داشت: کرار جاسم تنها بازیکن مصدوم ما است که وضعیتش برای حضور در مسابقه فردا، امشب مشخص می‌شود.

سرجیو از عدم حضور تماشاگران در بازی مقابل تراکتورسازی، گفت: مسلما ترجیح می‌دادیم که هواداران در بازی فردا حضور داشته باشند و ما از این نیروی انگیزشی محروم هستیم.

وی در پایان تصریح کرد‌: برای نخستین بار در زندگی ورزشی ام در ۲بازی نخست لیگ و بازی فردا مسابقه بدون تماشاگر را تجربه می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dv9ym

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی: من مربی موقت تراکتورسازی هستم و نمی‌توانم برای آینده تصمیم بگیرم