تاریخ انتشار: 1397/07/27 19:00
کد خبر: 125663

وریا غفوری: داور به نفع هیچکدام از دو تیم سوت نزد/ می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم

بازیکن استقلال معتقد است این تیم در ادامه لیگ شرایطش بهتر می‌شود.
وریا غفوری: داور به نفع هیچکدام از دو تیم سوت نزد/ می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم

تیم‌های استقلال و سایپا در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

وریا غفوری پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر تیم ما هماهنگ‌تر شده و ۱۰۰ درصد در ادامه بهتر هم خواهد شد. امروز هم بازی خوب و منطقی انجام دادیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم.

او درباره شرایط خودش گفت: مگر اخراج در یک بازی (بازی با نفت مسجد سلیمان در جام‌حذفی) چه اتفاقی است که آدم به شرایط خوبش برنگردد. در آن بازی هم اشتباه کردم و با داور درگیر شدم. متاسفانه در بازی بعدی جام‌حذفی با سایپا هم حضور ندارم.

این بازیکن استقلال ادامه داد: من در تمرین همیشه تمرین پنالتی می‌کنم چون پنالتی زن اول تیم هستم. خدا را شکر شرایط خوبی داشتم و خسته هم نبودم.

غفوری خاطرنشان کرد: اگر دقت کرده باشید دو سه هفته است که نتیجه می‌گیریم و قطعا در ادامه بهتر و هماهنگ‌تر می‌شویم. بازیکنان آماده هستند و شما استقلال بهتری خواهید دید.

او درباره داوری بازی استقلال و سایپا بیان کرد: داوری خوب بود اما سوت‌ها زیاد بود. اگر بازی جریان بیش‌تری داشت، بازی قشنگ‌تر بود. داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و به نفع هیچکدام از دو تیم سوت نزد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2omzqo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: هدفی جز شکست دادن استقلال نداریم