تاریخ انتشار: 1397/07/27 20:06
کد خبر: 125654

پژمان منتظری: نمی توانم جواب حرفهای مدیرعامل سایپا را بدهم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازی خوبی انجام دادیم اما وضعیت زمین خراب بود و نمی‌دانم چرا باید در این زمین بازی کنیم.
پژمان منتظری: نمی توانم جواب حرفهای مدیرعامل سایپا را بدهم

پژمان منتظری درباره پیروزی تیم استقلال مقابل سایپا گفت:‌ بازی خیلی خوب و جذابی را انجام دادیم اما زمین اصلاً مناسب نبود و ما در یک زمین خراب بازی کردیم نمی‌دانم چرا باید بازی‌ها اینجا انجام شود. خدا را شکر که بردیم اما برای همه ما سؤال است که چرا باید بازی در این زمین خراب انجام شود.

مدافع تیم استقلال درباره اینکه باشگاه سایپا نخواست این بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود، تصریح کرد: به هر حال آنها حق‌شان است که در زمینی که می‌خواهند بازی کنند اما مسئولان می‌توانند به این زمین هم رسیدگی کنند. وقتی قرار است پرسپولیس یا استقلال به اینجا بیایند باید به این زمین رسیدگی شود.

منتظری درباره اینکه نظرش در خصوص داوری بازی چیست، اظهار داشت: به نظر من داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

کاپیتان تیم استقلال در واکنش به صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا که گفته بود اشتباهات داوری انجام شده است، افزود: درباره صحبت‌های آقای درویش حرفی نمی‌زنم و پاسخ به مدیر باشگاه سایپا در حیطه کاری من نیست اما به نظرم داوری خوب بودو ما برنده شدیم.

وی در مورد عملکرد بازیکنان استقلال و اینکه برخی‌ها موقعیت‌هایی از دست می‌دهند، گفت: بچه‌های تیم نیاز به اعتماد به نفس دارند چند بازیکن به ما اضافه شده و این در حالی است که بازیکن مصدوم داریم اما بازیکنان جوان از جان و دل مایه گذاشتند و آنها نیاز به حمایت دارند. مطمئناً در آینده اسم آنها را بیشتر می‌شنوید.

منتظری در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان شود، اظهار داشت: ما برای قهرمانی می‌جنگیم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. امیدوارم که آخر لیگ برای ما با قهرمانی تمام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqebv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین استقلال؛ غیبت حیدری و اسماعیلی