تاریخ انتشار: 1397/07/28 10:33
کد خبر: 125606

تولدی دوباره برای شهباززاده!

سجاد شهباززاده بعد از دو فصل ناکامی در فوتبال، شروع دوباره‌ای را در این فصل تجربه می‌کند. آن هم در تیمی که هدایت آن بر عهده مربی سابق آبی پوشان است.
تولدی دوباره برای شهباززاده!

سجاد شهباززاده مهاجمی نام آشنا در فوتبال ایران است. مهاجم اهل اردبیل که با سایپا در فوتبال ایران چهره شد و در استقلال به اوج رسید. وی بعد از درخشش در استقلال مورد توجه تیم آلانیا اسپور ترکیه قرار گرفت و باتوجه به مخالفت‌های باشگاه استقلال، وی با اصرار از این تیم جدا شد و به تیم ترکیه‌ای پیوست. این بدترین تصمیمی بود که شهباززاده در دوران ورزش حرفه‌ای برای خودش گرفت.

حضور در آلانیا شهباززاده را از اوج به زیر کشید تا دوران افت و افول این بازیکن آغاز شود. شهباززاده بعد از یک دوره ناکامی در لیگ ترکیه، به ایران بازگشت و به تیم نفت پیوست. هرچند وی مهم ترین گل نفت در آن فصل که گل منجر به قهرمانی در جام حذفی بود را به ثمر رساند، اما این تنها تجربه گلزنی شهباززاده با پیراهن نفت بود.

این مهاجم بعد از جدایی از نفت به استقلال پیوست اما در این تیم هم توفیق چندانی نداشت و بعد از یک دوره کوتاه حضور در استقلال راهی لیگ قطر شد و به تیم القطر پیوست.

شهباززاده خیلی زود با القطر به بن بست رسید و این موضوع باعث شد تا او چیزی نزدیک به یک فصل کامل را خارج از میادین باشد. اتفاقی که برای خیلی ها اتمام قطعی دوران اوج شهباززاده در فوتبال را تداعی می‌کرد.

شهباززاده در ابتدای فصل جدید با نظر امیر قلعه نویی به سپاهان پیوست و در حالی که این تیم مهاجمانی مثل کی روش استانلی و ساسان انصاری را هم در اختیار داشت، به ترکیب ثابت رسید. شهباززاده با سپاهان به چرخه گلزنی برگشت و چنین به نظر می‌رسد بعد از دو فصل افت و افول در فوتبال، به روزهای اوج نزدیک می شود.

مهاجم اردبیلی سپاهان در هفته نهم توانست یک گل برای تیمش به ثمر رسانده و یک پنالتی هم بگیرد تا هم بهترین بازیکن سپاهان در این میدان باشد و هم بیشترین نقش را در پیروزی با ارزش این تیم مقابل نساجی داشته باشد.

سپاهان موفق شد در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری نزدیک و حساس، نساجی را با گلی دیرهنگام با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کرده تا با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqeyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن سپاهان عزادار شد

سپاهان این بار هم آبی‌ها را ناکام خواهد گذاشت؟