تاریخ انتشار: 1397/07/28 13:32
کد خبر: 125580

علیپور: شرایط تیم خوب است ولی کار سختی داریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هنوز چیزی برای صعود ما به فینال تمام نشده و امیدوارم با دستوراتی که برانکو داده بتوانیم بازی خوبی انجام داده و به برتری برسیم.
علیپور: شرایط تیم خوب است ولی کار سختی داریم

 علی علیپور در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس قبل از بازی با السد گفت: شرایط تیم ما خوب است ولی کار سختی داریم. در همان کشور قطر هم که برنده شدیم کار آسانی نداشتیم.هنوز چیزی تمام نشده و امیدوارم با دستوراتی که برانکو داده بتوانیم بازی خوبی انجام داده و به برتری برسیم.

وی افزود: هواداران پرسپولیس همیشه از ما حمایت کرده‌اند و من امیدوارم روز سه شنبه ورزشگاه را پر کنند. ما در همه بازی ها نیاز به حمایت مردم داریم نه فقط این بازی. امیدوارم آنها در همه بازی ها به ورزشگاه بیایند نه اینکه یک بازی بیایند و یک بازی ورزشگاه خالی باشد.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نقش مهاجمان در این بازی مهم است وآیا پرسپولیس هجومی بازی می‌کند یا خیر گفت: مهاجم به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام بدهد و ما همه همدل هستیم تا برنده باشیم. مهمتر این است که دستورات مربی در زمین به خوبی پیاده شود.

وی در پایان در خصوص اینکه قول گلزنی در این بازی را می‌دهد یا خیر گفت: همیشه گفته‌ام که مهم برد تیم است و فرقی نمی‌کند در پرسپولیس چه کسی گل بزند. ما تلاش می‌کنیم در بازی با السد برنده شویم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exgyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به قطر؛ به بانوان اجازه ورود ندادند