تاریخ انتشار: 1397/07/28 20:00
کد خبر: 125522

گرشاسبی: درخواست ۲۵۰ هزار نفری برای بلیت باعث اختلال در سایت شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: موفق شدیم ۴۰۰هزار یورو از مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.
گرشاسبی: درخواست ۲۵۰ هزار نفری برای بلیت باعث اختلال در سایت شد

و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان, محمدرضا گرشاسبی درباره توجه و پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان در خصوص حل مشکلات نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شایسته است از آقای سلطانی‌فر که در این شرایط حساس تیم پرسپولیس را حمایت کردند و با تلاش و پیگیری خود سبب شدند که بتوانیم 400 هزار یورو به عنوان بخشی از مطالبات را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنیم ،تشکر ویژه داشته باشم .

وی ادامه داد: در این شرایط حساس که قبل از بازی با السد داریم پرداخت بخشی از مطالبات به بازیکنان خارجی و کادر فنی باعث افزایش توان روحی آنها شد.

گرشاسبی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم در بازی برگشت هم فاتحانه میدان را ترک کنیم تا دل میلیون‌ها هوادار ایرانی را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به خرید اینترنتی بلیت بازی برگشت با السد قطر هم گفت: هواداران پرسپولیس یکبار دیگر عظمت و بزرگی خود را نشان دادند تا جایی که نود دقیقه بعد از باز شدن سایت فروش بلیت 250 هزار هوادار برای خرید مراجعه کردند که همین باعث خلل در سایت شد که خوشبختانه بعد از برطرف شدن همه بلیت‌ها به جز 9 هزار قطعه بلیت در طبقه دوم فروش رفته است.

وی گفت: لازم به یادآوری است پرسپولیس فردا ( یکشنبه ) 100 هزار یوروی دیگر ارز با نرخ ثانویه دریافت خواهد کرد تا مجموعاً مانند تیم استقلال تهران 500 هزار یورو ارز با نرخ ثانویه از بانک مرکزی دریافت کرده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yp8ej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: با شکایت کردن از استقلال از هدفمان دور می‌شویم/ پرونده های پرسپولیس تقریبا بسته شده است