تاریخ انتشار: 1397/07/29 18:05
کد خبر: 125389

خبر خوش ستاره استقلال برای هواداران

هافبک دفاعی آبی ها با بهترین فرم خود برابر تیم سابقش به میدان می رود.
خبر خوش ستاره استقلال برای هواداران

علی کریمی بعد از جدایی از سپاهان بعد از 10 هفته حالا دوباره برابر تیم سابق خود قرار می گیرد. کریمی که با سپاهان به فوتبال ایران معرفی شده بود، مقطع کوتاهی به فوتبال کرواسی رفت و در بازگشت دوباره پیراهن سپاهان را بر تن کرد اما فصل گذشته شرایط برای او به شکل فوق العاده ای رقم نخورد.

کریمی در پایان فصل و با حضور قلعه نویی بعد از چند جلسه مذاکره، از جمع سپاهانی ها جدا شد. هر چند دو طرف در جریان این جدایی از مصدومیت کمر علی کریمی صحبت نکردند اما شنیده ها حاکی از این بود که مصدومیت کریمی که مانع از حضور او در جام جهانی شد، در این جدایی تاثیر گذار بوده است

استقلال اما برای جانشینی ابراهیمی به سراغ کریمی رفت و با حاشیه زیاد، این بازیکن به جمع آبی ها اضافه شد. کریمی در استقلال با گذشت زمان کوتاه تبدیل به بازیکنی محوری شده و یکی از مهره های اصلی شفر محسوب می شود.

کریمی با آمادگی کامل برای استقلال در بازی های گذشته به میدان رفته بود و در تنها غیبت او استقلال سنگین ترین شکست فصل خود را برابر السد تجربه کرده و مهره ای غیر قابل جانشین برای شفر است. کریمی از ابتدای فصل فقط در بازی السد را شکست داد و بدون توجه به حاشیه ابتدای فصل درباره مصدومیت حالا با بهترین آمادگی ممکن برای شفر برابر تیم سابق خود به میدان می رود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qparn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی بازیکن باتجربه سپاهان قطعی شد!
قلعه نویی تأیید کرد؛