تاریخ انتشار: 1397/07/29 20:45
کد خبر: 125368

مقایسه شفر و علی منصور؛ تنها یک امتیاز بیشتر!

استقلال در یک بازی حساس و البته پرحادثه موفق شد تیم سایپا را از پیش رو بردارد تا با روحیه ای مضاعف به مصاف سپاهان متحول شده این روزهای امیر قلعه نوعی برود .
مقایسه شفر و علی منصور؛ تنها یک امتیاز بیشتر!

نکته جالب توجه آن است  که این سومین فصل متوالی است که استقلال لیگ را با نتایج ضعیف وغیرقابل انتظار هوادارانش شروع می کند و پس از اینکه از کورس رقابت عقب می افتد شروع به جبران مافات و امتیازات از دست رفته می کند . به نظر می رسد تاریخ برای سومین باربرای این تیم تکرار شده است اگرچه آنها امیدوارند با توجه به فشردگی جدول در رقابت های این فصل کار متفاوتی را انجام دهند، همانطور که بهتاش فریبا گفته استقلال با این دو پیروزی حالا تبدیل به یک مدعی جدی برای قهرمانی شده است.

استقلال در فصل 95-96 به رهبری منصوریان در 6 مسابقه ابتدایی لیگ تنها  4 امتیاز کسب کرده است و در فصل بعد ازآن قبل از ورود شفر درطی 7 هفته تنها  موفق به کسب 5 امتیاز می شود .این رویه این فصل هم تکرار شده و استقلال هفته های اولیه لیگ را با نتایج ضعیفی  آغاز کرده، بطوریکه  آنها درهفت هفته  تنها به گرفتن 8 امتیاز رضایت دادند اگرچه حالا با دو پیروزی و با توجه به بازی های نسبتا آسان بعد از مسابقه با سپاهان استقلال به بالانشینی کاملا امیدوار است.

اگر بخواهیم این سه فصل را تا هفته نهم  به قیاس بگذاریم تیم وینفرد شفر با کسب 14 امتیاز، تنها یک امتیازازفصل پیش درهمین برهه امتیاز بیشتری را کسب نموده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwo7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل باشگاه سایپا: مطمئنا عمدی در کار نیست ولی امیدوارم اشتباهات داوری کمتر شود