تاریخ انتشار: 1397/07/29 22:56
کد خبر: 125350

تپش قلب ایران برای پرسپولیس/اوج هیجان واسترس ؛آزادی شاهد جشن باشکوه صعود به فینال یا خداحافظی تلخ

دیدار برگشت و حساس پرسپولیس والسد سه شنبه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد
تپش قلب ایران برای پرسپولیس/اوج هیجان واسترس ؛آزادی شاهد جشن باشکوه صعود به فینال یا خداحافظی تلخ

فیاض صادقی؛ دیدار برگشت و حساس پرسپولیس و السدقطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  و بازی برگشت،  سه شنبه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

هواداران پرسپولیس ومردم ایران فارغ از رنگ ها منتظر صعود نماینده ایران هستند؛این بازی حساس برای فوتبال ایران وقطر بسیار مهم است ؛تیم صعود کننده به عنوان نماینده غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد واین شانس را خواهد داشت تا بازی برگشت فینال را درخانه خود برگزار کند

این بازی ازچند حیث برای فوتبال ایران وباشگاه پرسپولیس اهمیت ویژه دارد؛پرسپولیس می تواند با کسب نتیجه تساوی هم برای اولین بار جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان را کسب نماید ودربازی برگشت در فینال میزبان باشد وبا کسب موفقیت جام قهرمانی آسیا را باهواداران خود در تهران جشن بگیرد؛قهرمانی در اوج محرومیت طعم دیگری برای هواداران می تواند داشته باشد

از طرفی دیگر فوتبال ایران سالها است که جام قهرمانی چه در عرصه ملی وچه در عرصه باشگاهی به دست نیاورده و پرسپولیس می تواند به ناکامی های فوتبال ایران پایان دهد و دوباره فوتبال باشگاه ایران در صدر آسیا قرار داشته باشد.

پرسپولیس در صورت قهرمانی درآسیا برای اولین بار جواز صعود به جام باشگاه های جهان را کسب می کند واین یک تجربه بزرگ وتاریخی برای  باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران محسوب می شود.

از طرف دیگر جام ملت های آسیا کم تر از سه ماه دیگر آغاز خواهد شد وقهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان انگیزه های ملی پوشان را هم برای فتح جام ملت های آسیا را بیشتر می کند.

همه اینها البته بستگی به بازی حساس سه شنبه شب پرسپولیس با السد دارد؛سرخپوشان به هیچ وجه تیم از پیش صعود کرده نیستند واتفاقا کار بسیار سختی مقابل ستاره های نامدار چون ژوای گابی وبونجاح دارند واگر پرسپولیس مغرورانه به بازی با السد فکر کند چه بسا شکست تلخی در انتظار نماینده ایران باشد؛السد پیش از این ومقابل استقلال ثابت کرد با جو ورزشگاه آزادی شناخت خوبی دارد وبه هیچ وجه اسیر جو ورزشگاه نمی شوند.

اما تمام امید مردم ایران وهواداران پرسپولیس از کادر وبازیکنان این است که برای لحظه به لحظه این بازی برنامه ویژه داشته باشند وبازیکنان شایسته این تیم همانند بازی رفت با غیرت ایرانی خود در مسابقه حاضر شوند وبا برتری مقابل ایران دل 80میلیون ایرانی را شاد وجشن ملی برپا کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27aqve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سید جلال حسینی: اگر حرفی می‌زنم از روی ناامیدی نیست