تاریخ انتشار: 1397/07/30 17:23
کد خبر: 125242

استقلال برای پیروزی انگیزه‌های زیادی دارد

استقلال مثل نیم‌فصل دوم پارسال هجومی و تاکتیکی کار می‌کند.
استقلال برای پیروزی انگیزه‌های زیادی دارد

لئوناردو پادوانی دیدار استقلال مقابل سایپا را دیده بود. او که در این مدت سفت و سخت دنبال مداوای مشکل آسیب‌دیدگی اش است برای دستیابی به شرایط بهتر صبح و عصر مرتب به کلینیک فیزیوتراپی می‌رود. 
* استقلال برد و در جدول بالاتر رفت.
خیلی خوب شد. تیم در این چند بازی بهتر کار می‌کند و البته شانسش هم بهتر شده. در دیدار‌های قبلی هم بچه‌ها تلاش می‌کردند ولی به گل نمی‌رسیدند. 
* بازی چطور بود؟
خیلی خوب بود. هم استقلال خوب بازی می‌کرد هم سایپا. استقلال مثل نیم‌فصل دوم پارسال هجومی و تاکتیکی کار می‌کند. خیلی زود گل خورده را جواب داد و این نشان می‌داد که برای پیروزی انگیزه‌های زیادی دارد. البته سایپا هم خوب بود ولی خط دفاعی تیم استقلال موفق‌تر بود. این پیروزی به تیم روحیه داد و البته هواداران و من هم از این برد روحیه گرفتیم. 
* اما خیلی زود گل خوردند.
گاهی پیش می‌آید. مهم نتیجه نهایی است که استقلال به سود خودش تمام کرد. این بهتر است یا اینکه تیم در دقایق آخر گل بخورد؟ اتفاقاً شخصاً اصلاً از گل دیرهنگام خوردن خوشم نمی‌آید، چون کار را برای تیم خیلی سخت می‌کند. فرصت کمتری برای تلافی باقی می‌ماند. این اصلاً خوب نیست. 
* نفرات تیم را چطور ارزیابی کردی؟
همه مانند ساعت سر جای خود کار می‌کردند. اول گفتم! غیر از ابتدای بازی که روی تکروی یک بازیکن، سایپایی‌ها به گل رسیدند در سایر دقایق تیم استقلال با برنامه‌تر بود و البته جوانانی که در ترکیب بازی می‌کردند خیلی خوب ظاهر شدند. 
* چطور؟
پارسال که مهدی قائدی به استقلال آمد به او گفتم بازی اش را که می‌بینم فکر می‌کنم در برزیل هستم. آنجا پر است از این قبیل فوتبالیست‌های جوان و نوجوان که تکنیکی هستند و می‌دانستم می‌تواند در استقلال رشد کند. حالا هم یک بازیکن دیگر به استقلال آمده که او هم عالی است. اللهیار صیادمنش هم خیلی انرژیک است و در طول بازی این‌قدر این‌طرف و آن‌طرف می‌رود که مدافعان و هافبک‌ها را به اشتباه می‌اندازد. یک پنالتی به موقع هم گرفت. بقیه بازیکنان جوان تیم هم عالی بودند. 
* شرایط این روزهایت چطور است؟
خوب است. با دوستانی که داریم سرگرم هستیم و گاهی برای صرف شام به رستوران‌های جالب تهران می‌رویم. در کل لحظه‌شماری می‌کنم که وضعیت جسمانی‌ام بهتر شود و بتوانم به برزیل برگردم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpaww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شیوه‌های نه‌چندان جالب سایپا برای گرفتن امتیاز جواب نداد