تاریخ انتشار: 1397/08/02 13:43
کد خبر: 124937

نکونام: در اکثر بازی ها داوری ها ما را بازنده کردند

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه اشتباهات داوری به تیم ما ضربه زده است گفت: از هفته دوم تاکنون از نظر داوری خیلی متضرر شده ایم.
نکونام: در اکثر بازی ها داوری ها ما را بازنده کردند

جواد نکونام ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش ازبازی تیمش برابر تیم ماشین سازی تبریز که قرار است عصر پنجشنبه در قائمشهر برگزار شود، با بیان اینکه از اشتباهات داوری تا چه حد متضرر شده ایم گفت: این درحالی است که تیم ما از نظر فنی از هفته دوم به بعد هیچ مشکلی ندارد.

وی افزود:از هفته دوم تیم ما از نظر داوری خیلی متضرر شده است و این اتفاقات از بازی تراکتور به بعد در حال تکرار است و آقای ناظمی در فرودگاه مصرانه می گفتند که پنالتی درست بود ولی من به ایشان گفتم که اگر اشتباه کردید عذرخواهی کنیم.

وی ادامه داد: تا این لحظه هنوز صحنه پنالتی را ندیدم ولی ایشان با وجود اینکه رئیس کمیته دپارتمان داوری عذرخواهی کردند هنوز با من تماس نگرفتند که عذرخواهی کنند.

نکونام با بیان اینکه در همه بازی ها از اشتباهات داوری متضرر شده ایم ولی حتی یک اوت دستی به سود ما نگرفتند افزود: در بازی با سایپا داور می گوید دوضرب زدید ولی کمک می گوید از خط رد نشده است.

نکونام افزود: آقای حیدری در بازی با پارس جم داور بودند که اشتباهی نداشتند اما با سوت های مکرر جلوی بازی بچه های ما را گرفتند گفت: بحث من فوتبالی است و اگر دو امتیاز بیشتر از این داشتیم الان در کجای جدول بودیم؟

سرمربی تیم نساجی مازندران با عنوان اینکه در اکثر بازی ها داوری ها ما را بازنده کردند اما نباختیم ادامه داد: نساجی می خواهد منطقی بازی کنیم و ما می خواهیم فوتبالی جواب بدهیم زیرا یک زمانی پرسپولیس و استقلال در ۱۵ دقیقه اول سه گل به حریفان می زدند ولی امروز دیگر نمی توانند.

وی افزود:همچنین انگلیس یک زمانی با یک مهاجم بلندقامت در نوک حمله بازی می کرد و آیا الان این طور بازی می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj6wb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد شکست ناپذیری شاگردان دایی در خانه توسط استقلالی ها شکسته میشود؟