تاریخ انتشار: 1397/08/02 14:04
کد خبر: 124935

مدیرعامل سایپا: قبول داریم زمین تختی کیفیت خوبی ندارد اما میخواهیم در همین ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید تیمش در ورزشگاه تختی از پرسپولیس میزبانی می‌کند.
مدیرعامل سایپا: قبول داریم زمین تختی کیفیت خوبی ندارد اما میخواهیم در همین ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنیم

رضا درویش درباره شرایط تیم فوتبال سایپا پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: این روزها وضعیت خوبی داریم. البته مدتی با مشکل مصدومیت مواجه بودیم که با بهبود شرایط بازیکنان ما شرایط تیم هم بهتر شده است. متاسفانه ما بیش از این که از نظر فنی و همین طور مصدومیت بازیکنانمان مشکل داشته باشیم و ضرر ببینیم از ناحیه داوری دچار زیان شده‌ایم. در اکثر بازی‌ها می‌بینیم داور اشتباهاتی انجام می‌دهد که به ضرر تیم ماست.

وی افزود: در دیدار برابر استقلال بازیکن عراقی استقلالی‌ها با تکل روی پای مهدی ترابی مرتکب خطا شد اما داور به جای این که به بازیکن عراقی کارت زرد و یا قرمز نشان دهد به بازیکن ما کارت زرد نشان داد. از این گونه اشتباهات زیاد اتفاق می‌افتد. شما بهتر از هر کس می‌دانید اگر یک بازیکن در پست هافبک دفاعی که از دقیقه ۳۰ کارت زرد بگیرد کل بازی را باید محتاط عمل کند اما دیدیم که در بازی با استقلال چنین اتفاقی رخ نداد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه در پاسخ به این سوال که تیمش در کدام ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد، گفت: ورزشگاهی که ما به عنوان میزبان معرفی کرده‌ایم ورزشگاه تختی است و در این ورزشگاه هم برابر پرسپولیس بازی خواهیم کرد.

او همچنین درباره کیفیت نامطلوب زمین ورزشگاه تختی هم گفت: بله قبول دارم که زمین ورزشگاه تختی کیفیت مطلوبی ندارد اما ما چند جلسه در آن تمرین کرده‌ایم و به آن عادت داریم و می‌خواهیم در همان ورزشگاه از پرسپولیس میزبانی کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky6rv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: در اکثر بازی ها داوری ها ما را بازنده کردند