تاریخ انتشار: 1397/08/02 14:10
کد خبر: 124934

فینال آسیایی پرسپولیس طلسم حضور کی روش در ورزشگاه آزادی را می شکند؟

با توجه به زمان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا این انتظار وجود دارد که کارلوس کی روش با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را تماشا کند.
فینال آسیایی پرسپولیس طلسم حضور کی روش در ورزشگاه آزادی را می شکند؟

پرسپولیس بعد از برتری در دو بازی رفت و برگشت مقابل السد قطر موفق شد جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و بر این اساس در تاریخ های 12 و 19 آبان ماه دو بازی رفت و برگشت فینال را انجام می دهد. با توجه به اینکه از قبل مشخص شده بازی برگشت فینال به میزبانی پرسپولیس است، پیش بینی می شود 19 آبان ماه نیز مثل شب گذشته ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد.

با توجه به اینکه در تاریخ 19 آبان ماه مسابقات لیگ برتر ایران تعطیل شده و روزهای قبل از فیفا دی است، کارلوس کی روش در آن تاریخ ایران است و خودش را برای اردوی آماده سازی تیم ملی آماده می کند. کی روش که بعد از اردوی قبلی تیم ملی ایران را ترک کرد، حدود دو هفته دیگر برمی گردد و امور فنی تیم ملی را زیر نظر می گیرد. اردویی که قرار بود تیم ملی در آن با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا دیدار تدارکاتی برگزار کند اما دیدار با ونزوئلا فعلا تکلیفش مشخص نیست.

مساله مهم این است با توجه به حضور کی روش در اواسط آبان ماه در ایران این انتظار وجود دارد که سرمربی تیم ملی فینال لیگ قهرمانان در تهران را از ورزشگاه آزادی نظاره کند.

کی روش مدت ها است هیچ بازی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی را از نزدیک تماشا نکرده و شاید در بازی فینال لیگ قهرمانان که مسئولان ارشد ای اف سی و فیفا هم به ایران سفر می کنند، این طلسم از سوی سرمربی پرتغالی تیم ملی شکسته شود.

البته اختلافات کی روش و برانکو نیز می تواند دلیلی بر غیبت سرمربی تیم ملی در فینال آسیا باشد. کی روش در ماه های گذشته نشان داده تمایلی برای رودررو شدن با برانکو ندارد و البته سرمربی پرسپولیس نیز این شرایط را تجربه کرده است. حالا این سوال پیش می آید که آیا کی روش حاضر است در مسابقه ای که احتمال دارد به جشن قهرمانی برانکو و شاگردانش در فوتبال باشگاهی آسیا ختم شود، حاضر باشد و همراه سایر ایرانیان جشن بگیرد یا اینکه سرگرم کردن خود به برنامه های تیم ملی را ترجیح می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjyqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه جلسه هماهنگی، کنفرانس‌ خبری و تمرینات پرسپولیس و السد اعلام شد