تاریخ انتشار: 1397/08/02 15:05
کد خبر: 124929

سروش رفیعی، هواداران پرسپولیس را به وجد آورد +عکس

هافبک تکنیکی تیم پرسپولیس امروز در تمرین سرخپوشان پایتخت حضور یافت و با آن ها تمرین کرد.
سروش رفیعی، هواداران پرسپولیس را به وجد آورد +عکس

تمرین امروز تیم پرسپولیس باتوجه به موفقیت این تیم در بازی دیشب و صعود به فینال، با حضور گسترده هواداران همراه بود و شوروحال عجیبی در ورزشگاه کاظمی وجود داشت اما نکته جالب دیگر این جلسه تمرینی، حضور سروش رفیعی بود. رفیعی پس از جدایی از فولاد امروز به همراه شجاع خلیل زاده به محل تمرین آمد و به رختکن رفت تا فینالیست شدن این تیم را به شکلی ویژه به هم تیمی هایش تبریک بگوید.

در رختکن بازیکنان حسابی سروش را تحویل گرفتند و این بار با هافبک شماره ۷ تیمشان صعود به فینال را جشن گرفتند. رفیعی نیز در این دیدار برخورد صمیمانه ای داشت و از بازگشت به اردوی پرسپولیس خوشحال به نظر می‌رسید.

او سپس کنار بقیه وارد زمین شد و با پیراهن بدون شماره مشغول تمرین با تیم شد. سروش که به نظر از آمادگی بالایی بهره مند است، حرکات تکنیکی زیادی را به معرض نمایش گذاشت که این موضوع با واکنش مثبت هواداران همراه بود. آن ها بارها هافبک بازیساز تیمشان را مورد تشویق قرار دادند.

حرکات تکنیکی این بازیکن هواداران را به وجد آورد و آن ها را به آمادگی بالای سروش امیدوار کرد.

رفیعی در لیگ هجدهم عملکرد خوبی با فولاد نداشت و در نهایت قراردادش با این تیم فسخ شد تا او زودتر به تیم سابقش بازگردد اما برای بازی فعلا باید صبر کند. سروش امروز نشان داد برخلاف گفته ها، از روحیه و انگیزه بسیار زیادی هم برخوردار است و این موضوع می‌تواند وضعیت خوبی را برای پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم رقم بزند.

photo_2018-10-24_13-33-28-ConvertImage

سروش رفیعی

photo_2018-10-24_13-33-32-ConvertImage

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al6el

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسلمان، بازیکنی که تلاش نمیکند/ وقتی نمازی حرف های برانکو را تکرار کرد