تاریخ انتشار: 1397/08/02 16:33
کد خبر: 124919

توئیت جنجالی فیفا؛ قهرمانی استقلال در آسیا را قبول ندارند! +عکس

توئیت جنجالی فیفا؛ قهرمانی استقلال در آسیا را قبول ندارند! +عکس

برد پرسپولیس مقابل السد و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شادی و غرور کم‌نظیری به هواداران قرمز هدیه داد. آن‌ها که برای نخستین بار در چنین مرحله‌ای از این رقابت‌ها قرار گرفتند، حین ابراز خوشحالی در فضای مجازی از طعنه به هواداران رقیب سنتی غافل نشدند. اما توییت تبریک صفحه رسمی فیفا، که طبق روال ثابت خود چنین خبرهایی را با جملات خاص و ادبیات شورانگیز گزارش می‌کند، هواداران سرمست قرمز را وارد فاز تازه‌ای از کری‌خوانی کرد: استقلال حتی به فینال نرسیده چه برسه به قهرمانی و ستاره!

ماجرا ازین قرار است که فیفا در صفحه رسمی خود نوشته: یک شب تاریخی برای پرسپولیس ایران؛ سه‌شنبه شبی که با نتیجه مجموع ۲-۱ مقابل السد پیروز شدند تا اولین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه کنند. آن‌ها سومین باشگاه ایرانی هستند که به فینال مهمترین رقابت باشگاهی آسیا رسیده‌اند.

البته که این ادعا درست است اما تورنمنتی با نام لیگ قهرمانان آسیا 15 دوره و از سال 2003 به این طرف با این شکل و نام برگزار می‌شود. قبل از آن جام باشگاه‌های آسیا بود که استقلال دو بار آن را فتح کرده و طبیعتا فیفا نامی از این تیم در لیست فینالیست‌ها نیاورده. به هر حال توئیت اخیر فیفا، مناقشه بزرگی بین هواداران دو تیم در ایران ایجاد کرده است.

9


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvxrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم آسیایی از لیگ قهرمانان بیشترین ضرر را می کند؟