تاریخ انتشار: 1397/08/02 16:55
کد خبر: 124915

عملکرد حریف ژاپنی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا/ میزبان خوب، میهمان بد

تیم کاشیما آنتلرز ژاپن با از پیش رو برداشتن تیم سوون سامسونگ کره جنوبی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد تا رقیب پرسپولیس ایران در این مرحله از تورنمنت باشد.
عملکرد حریف ژاپنی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا/ میزبان خوب، میهمان بد

 به همین بهانه نگاهی داشته ایم به آخرین وضعیت این تیم ژاپنی پیش از تقابل با سرخ پوشان؛

نگاهی به وضعیت کنونی

تیم کاشیما آنتلرز اکنون بعد از انجام ۳۰ بازی در لیگ ژاپن ۴۶ امتیازی است و در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. در حالی که تنها ۴ باز تا اتمام لیگ کشور ژاپن باقی مانده است و با توجه به فاصله ۱۴ امتیازی تیم کاشیما با تیم صدرنشین این جدول، کاشیما آنتلرز شانس قهرمانی ندارد و در حال حاضر تنها برای کسب سهمیه می جنگند.

کاشیما با کسب ۱۳ برد از ۳۰ بازی یعنی ۴۳% برد از این نظر در لیگ ژاپن در رده سوم قرار دارند و از آن سو با ۱۰ باخت، یک سوم دیدارهای شان را واگذار کرده اند. آنها همچنین با ۷ تساوی، ۲۳% بازی های شان را با تقسیم امتیاز با حریف پشت سر گذاشته اند.

تیم کاشیما با ۴۳ گل زده یعنی به ازای هر بازی ۱.۴ گل زده از این حیث تیم ششم رقابت های لیگ ژاپن است؛ آنها همچنین با ۳۷ گل خورده یعنی به ازای هر بای ۱.۲ گل خورده در جایگاه هفتم بدترین خط دفاعی لیگ ۱۸ تیمی کشورشان قرار دارند.

این تیم ژاپنی با ثبت ۱۲ کلین شیت در جایگاه سوم لیگ ژاپن از این حیث قرار گرفته، این تیم با کسب ۲۸ امتیاز در دیدارهای خانگی عملکرد خوبی داشته اند اما با کسب ۱۸ امتیاز در دیدارهای خارج از خانه در این فاکتور چندان موفق نبوده اند.

چگونگی آسیایی شدن

تیم کاشیما آنتلرز سال گذشته به همراه تیم کاوازاکی ۷۲ امتیاز کسب کرد و تنها به دلیل تفاضل گل نایب قهرمان شد. آنها در حالی ۵۳ گل زده و ۳۱ گل دریافت کرده بودند که تیم کاوازاکی ۷۱ گل زده و ۳۲ گل خورده را در کارنامه داشت.

تمام گام ها تا فینال

تیم ژاپنی در گروه H رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قرار داشت و با کسب ۹ امتیاز بعد از سوون سامسونگ ۱۰ امتیازی به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.

آنها در یک هشتم نهایی و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۳-۴ تیم شانگهای SIPG را از پیش رو برداشتند و راهی یک چهارم نهایی شدند؛ در این مرحله به مصاف تیانجین چوانجیان رفتند و در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر صفر این تیم را مغلوب کردند. تیم کاشیما در نهایت با برد ۵-۶ در نیمه نهایی مقابل تیم سوون سامسونگ راهی فینال شد تا حریف پرسپولیس ایران در این مرحله باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2om8kg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد