تاریخ انتشار: 1397/08/02 19:20
کد خبر: 124895

برنامه ویژه برانکو برای جانشین مهدی طارمی در پرسپولیس!

مهدی ترابی همچون مهدی طارمی هم سرعت خوبی دارد و هم از تکنیک بالایی بهره می‌برد بنابراین می‌تواند کمک شایانی به خط حمله پرسپولیس کند.
برنامه ویژه برانکو برای جانشین مهدی طارمی در پرسپولیس!

از آنجایی که پرسپولیس با حکم فیفا محروم شده از این بازیکن در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم استفاده کند، اما حساب ویژه‌ای روی این هافبک ملی‌پوش برای نیم‌فصل دوم باز کرده است. شنیدیم برانکو برنامه خاصی برای مهدی ترابی داشته و قصد دارد از این فوتبالیست تکنیکی به عنوان مکمل مهاجم نوک تیمش استفاده کند. ظاهراً سرمربی کروات پرسپولیس می‌خواهد همان نقشی را به مهدی ترابی بدهد که در فصول گذشته به مهدی طارمی داده بود. 
ترابی همچون مهدی طارمی هم سرعت خوبی دارد و هم از تکنیک بالایی بهره می‌برد بنابراین می‌تواند کمک شایانی به خط حمله پرسپولیس کند. در نظر داشته باشید پرسپولیس در خط میانی با ترافیک بازیکن مواجه است. کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و بشار رسن در خط میانی بازی می‌کنند و به این نفرات باید سروش رفیعی را هم افزود. هافبکی که به طور حتم برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس برنمی‌گردد. 
از سوی دیگر علی علیپور و گادوین منشا تقریباً خصوصیاتی مشابه یکدیگر داشته و هر دو قلدر و جنگنده هستند. پرسپولیس به مهاجمی دریبل‌زن و تکنیکی نیاز دارد که بتواند به محوطه جریمه حریفان بزند. مهدی ترابی بهترین مهره برای بازی در پست مهاجم سایه می‌تواند باشد. یک شماره ۹ واقعی که در نیم‌فصل دوم می‌تواند زیرنظر برانکو احیا شده و نمایش بهتری ارائه دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5q6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی؛ستاره ترین خرید پرسپولیس