تاریخ انتشار: 1397/08/02 20:26
کد خبر: 124888

تهیدست: برای کسب امتیاز به تبریز می رویم/به زودی روند بردهایمان در لیگ آغاز می شود

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در هیچ یک از بازی های لیگ، هرگز چهره یک تیم از پیش باخته را نداریم و برای کسب امتیاز به مصاف تراکتورسازی تبریز می رویم.
تهیدست: برای کسب امتیاز به تبریز می رویم/به زودی روند بردهایمان در لیگ آغاز می شود

میثم تهیدست امروز با اشاره به تساوی سپیدرود رشت مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تمرینات پرفشاری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار کردیم و کادر فنی با آنالیز خوبی که از ذوب آهن داشت با برنامه وارد زمین شدیم. وی با بیان اینکه سپیدرود در نیمه نخست نتوانست بازی خوبی ارائه دهد تصریح کرد: در نیمه مربیان با صحبت هایی که کادر فنی انجام دادند توانستیم بازی روان تری به نمایش بگذاریم و موقعیت های پرشماری خلق کردیم که با بدشانسی هدر رفتند، سپیدرود پیشرفت محسوسی نسبت به هفته های ابتدایی لیگ داشته است و به زودی روند پیروزی های مان در لیگ آغاز می شود. 

مدافع سپیدرود با اذعان به اینکه سازمان دفاعی سپیدرود پیشرفت محسوسی داشته است بیان کرد: بازیکنان سپیدرود در دفاع مسئولیت پذیرتر شده اند و در پنج بازی اخیر تنها دو گل دریافت کرده ایم، این در حالی است که در هفته های ابتدایی، ضعیف ترین خط دفاع لیگ از آن سپیدرود بوده است. 

تهیدست با بیان اینکه در فاز تهاجمی نباید تنها از مهاجمان انتظار گلزنی داشت افزود: وقتی در فاز دفاعی تمامی بازیکنان به وظایف خود به‌خوبی عمل می کنند نیاز است در فاز تهاجمی نیز تمامی بازیکنان عملکرد مثبتی از خود ارائه دهند که این مهم با تمرینات خوب کادر فنی به زودی محقق می شود. 

وی با اشاره به اینکه با آمدن کریمی شرایط سپیدرود از نظر مادی و معنوی به شرایط آرمانی رسیده است گفت: پس از حضور آقای کریمی در سپیدرود، ۲۰ درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت و امکانات لجستیکی خوبی برای تیم فراهم شده است. سپیدرود از نظر روحی روانی در شرایطی خوبی به سر می‌برد و تنها نیاز این تیم کسب یک پیروزی برای بازگشت به جدول است. 

مدافع سپیدرود با اذعان به اینکه بازی مقابل تراکتور پرمهره سنگین است تصریح کرد: تراکتور در لیگ هجدهم مهره های بزرگی را جذب کرده است و بعد از باختی که مقابل نفت آبادان داده برای پیروزی خانگی از انگیزه مضاعفی برخوردار است ولی ما نیز سپیدرود هستیم و در هیچ یک از بازی‌های لیگ، هرگز چهره یک تیم از پیش باخته را نداشته و برای کسب امتیاز به تبریز می رویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pprjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام خیرخواهانه سرمربی ذوب‌آهن (عکس)