تاریخ انتشار: 1397/08/02 20:52
کد خبر: 124883

نقطه قوت سپاهان در بازی با استقلال!

با حضور پیام نیازمند در چارچوب دروازه و نمایش های او، حالا هواداران سپاهان مطمئنند که اتفاقات و اشتباهات سال گذشته در آزادی برای آنها تکرار نخواهد شد.
نقطه قوت سپاهان در بازی با استقلال!

 پیام نیازمند اولین خرید امیرقلعه نویی برای ساختن تیمی قدرتمند در سپاهان بود و طی ۱۱ دیداری که این گلر جوان از دروازه طلایی پوشان حفاظت کرده، به خوبی توانسته اعتماد هواداران و کادر فنی تیم را جلب کند.

نیازمند فصل گذشته با نظر مجید جلالی و در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل پیکان مقابل پرسپولیس، جانشین رحمان احمدی شد و با اعتماد به نفسی که از خود نشان داد، توانست در ادامه فصل به انتخاب اول سرمربی پیکان بدل شود.

در شروع این فصل و با توجه به اینکه امیرقلعه نویی جانشین مناسبی برای نیازمند نداشت، این بیم وجود داشت که نیازمند ۲۴ ساله نتواند پاسخ انتظارات را بدهد ولی نمایش او تاکنون تحسین برانگیز بوده و قطعا هواداران و کادر فنی سپاهان نگرانی‌ای بابت خط دروازه ندارند؛ موضوعی که فصل گذشته سبب تحمیل شدن شکستی سنگین به این تیم در آزادی مقابل استقلال شد.

در لیگ هفدهم هم مانند لیگ شانزدهم، سپاهان و استقلال در هفته پایانی به مصاف هم رفتند؛ دیدار رفت که آغاز شد، بازی شکل نگرفته بود که علی قربانی با یک ضربه والی و با استفاده از اشتباه مهدی صدقیان، گل اول آبی پوشان را در دقیقه ۴ ثبت کرد. در ادامه یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شد و جپاروف بازیکن سابق سپاهان، موفق شد گل دوم را ثبت کند؛ گلی که بازیکنان سپاهان معتقد بودند به دلیل جایگیری اشتباه گلر جوان تیمشان ثبت شده و در نهایت هم گل سوم با ضربه ای از پشت محوطه جریمه توسط جپاروف ثبت شد تا سپاهانی ها با شکستی سنگین ورزشگاه آزادی را ترک کنند.

سپاهان طی سه فصل گذشته و به خصوص لیگ های شانزدهم و هفدهم شرایط پر فراز و نشیبی را سپری کرده ولی امسال دیگر خبری از تیم متزلزل دو سه فصل گذشته نیست و امیرقلعه نویی توانسته به تیم سپاهان سر و شکل بدهد و با خریدهایی که داشته، در مدتی کوتاه، نقاط ضعف فصل گذشته را پوشش داده است.

بی شک یکی از مهم ترین خریدهای سپاهان پیام نیازمند بوده که تاکنون ۸۱۰ دقیقه برای سپاهان در لیگ بازی کرده و ۳ کلین شیت ثبت کرده؛ هواداران سپاهانی که جمعه به ورزشگاه می آیند، بی شک مانند سال گذشته دغدغه اشتباهات دروازه بانشان را ندارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky6a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف مشترک دو تیم لیگ برتری؛گذشته درخشان را می خواهیم!