تاریخ انتشار: 1397/08/03 11:05
کد خبر: 124811

واکنش سرمربی پدیده به پیروزی درخشان پرسپولیس

«به عنوان کسی که سال‌ها پیراهن پرسپولیس را در مسابقات داخلی و آسیایی بر تن کرده است، می‌خواهم از برانکو و دستیارانش تشکر کنم که این موفقیت بزرگ را به دست آوردند و میلیون‌ها هوادار پرشور پرسپولیس در سراسر ایران را خوشحال کردند.»
واکنش سرمربی پدیده به پیروزی درخشان پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی، بازیکن و سرمربی سالیان پیش پرسپولیس، در یادداشتی در روزنامه قانون نوشت: «من فکر می‌کنم علاوه بر همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس، تمامی فوتبال‌دوستان ایرانی نیز به این تیم (پرسپولیس) افتخار کردند. آنها با وجود مشکلات و کمبودهای زیاد و یک محرومیت سخت دست به کار بزرگی زدند و هرگز در این مسیر ناامید نشدند.

به نظر من پرسپولیس همین امروز هم قهرمان آسیاست؛ چرا که دو باشگاه متمول و پرستاره فوتبال قطر را شکست داده و با شایستگی به این مرحله رسیده است. چیزی از فاصله امکانات و زیرساخت‌های فوتبال ما با کشورهای عربی کم نشده است. هنوز هم به خوبی می‌دانیم که قیمت یک بازیکن آنها معادل بودجه یک فصل باشگاه‌های ماست اما پرسپولیس با تلاشی مثال‌زدنی در موقعیت محرومیت از این فاصله‌ها عبور کرد، حریفان خودش را شکست داد و در یک شب به یاد ماندنی مقابل چشم هوادارانش به فینال آسیا رسید.

به عنوان کسی که سال‌ها پیراهن پرسپولیس را در مسابقات داخلی و آسیایی بر تن کرده است، می‌خواهم از برانکو و دستیارانش تشکر کنم که این موفقیت بزرگ را به دست آوردند و میلیون‌ها هوادار پرشور پرسپولیس در سراسر ایران را خوشحال کردند. همچنین به عنوان یک مربی در لیگ برتر فوتبال ایران، خوشحالم که چنین اتفاق مهمی روی داده است و می‌تواند در بالا رفتن امتیازات فوتبال ایران و حفظ تعداد سهمیه‌های باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار باشد. امیدوارم این موفقیت با پیروزی پرسپولیس در مسابقه فینال تکمیل شود تا بعد از سال‌ها شاهد قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky6j8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقشه زیرکانه گل محمدی برای پرسپولیسی ها