تاریخ انتشار: 1397/08/03 11:57
کد خبر: 124802

رقابت بین دو مهاجم خارجی لیگ برترحالا حالاها ادامه دارد!

دو مهاجم خارجی لیگ برتر رقابت جالبی در صدرجدول گلزنان با هم دارند.
رقابت بین دو مهاجم خارجی لیگ برترحالا حالاها ادامه دارد!

با گذشت 9 هفته از رقابت های لیگ برتر آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تراکتورسازی و کی روش استنلی مهاجم برزیلی سپاهان توانسته اند به ترتیب با 8 و 6 گل زده در صدرجدول گلزنان لیگ قرار بگیرند و رقابت جالبی را انجام دهند.

این دو بازیکن در ترکیب تیم های خود عملکرد خیلی خوبی داشتند و جزو تاثیرگذار ترین مهره های تراکتورسازی و سپاهان بوده اند.از این رو استوکس با دو گل زده بیشتر فعلا صدرنشین جدول گلزنان است اما کی روش استنلی نیز نشان داده برای عنوان آقای گلی رقیب قدرتمندی است.

حالا این دو مهاجم خارجی در هفته دهم لیگ برتر هم برای گلزنی تلاش خواهند کرد. در این بین به نظر می رسد کار استوکس راحت تر باشد. تراکتور فردا در هفته دهم میزبان سپیدرود رشت است و مهاجم ایرلندی امید اول گلزنی این تیم محسوب می شود. از سوی دیگر کی روش استنلی تیمش فردا در ورزشگاه آزادی بازی سختی با استقلال تهران خواهد داشت و همین موضوع شانس او برای گلزنی را می تواند کاهش بدهد.

به هر ترتیب این رقابت جذاب میان دو بازیکن خارجی توانمند لیگ برتر به نظر می رسد حالا حالاها ادامه داشته باشد؛ اتفاقی که می تواند انگیزه مهاجمان داخلی را نیز افزایش بدهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27albd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدف‌مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم!