تاریخ انتشار: 1397/08/03 12:21
کد خبر: 124797

تقوی نیاز به برد خانگی مقابل سپیدرود دارد

سرمربی تراکتورسازی در دیدار با سپیدرود رشت تیمش را برای برد به میدان می فرستد.
تقوی نیاز به برد خانگی مقابل سپیدرود دارد

تراکتورسازی بعد از شکست تلخ هفته گذشته تمام توانش را گذاشته تا در هفته دهم مقابل سپیدرود رشت برنده از زمین خارج شود.

تیم تحت هدایت محمد تقوی که از دید بسیاری از کارشناسان پرمهره ترین تیم لیگ هجدهم است، بعد از جدایی جان توشاک یک برد، یک تساوی و یک باخت کسب کرده و به همین خاطر سرمربی با دانش و جوان سرخپوشان خوب می داند برای اینکه با آسودگی خیال به کارش ادامه دهد نیاز به برد خانگی مقابل سپیدرود دارد.

تقوی در دو بازی اولی که هدایت تراکتور را برعهده داشت نتایج خوبی گرفت و هفته پیش نیز در آبادان با وجود عملکرد خوب سرخپوشان مقابل نفت آبادان اما یک شکست را متحمل شد. حالا در مصاف خانگی با سپیدرود رشت هواداران و مدیریت باشگاه تبریزی انتظاری جز پیروزی در بازی فردا ندارند و همه توانشان را به کار گرفته اند تا بتوانند این مسابقه را ببرند و در کورس قهرمانی باقی بمانند.

 

به همین خاطر پیش بینی می شود تقوی فردا تیمش را با تدابیر ویژه ای به زمین بفرستد تا هم جایگاه خود را روی نیمکت سرخپوشان محکم تر کند و هم اینکه بتواند دومین برد فصل را جشن بگیرد. این در حالی است که سپیدرود هم از زمان حضور علی کریمی که به جادوگر فوتبال ایران مشهور است شرایط بهتری پیدا کرده و برای بقا تلاش می کند. آنها قطعا تیم دست و پا بسته ای در تبریز نیستند و همین موضوع کار را برای تراکتورسازی سخت می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369qly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتورسازی-سپیدرود؛ زمان بلیت فروشی مشخص شد