تاریخ انتشار: 1397/08/03 14:00
کد خبر: 124786

هافبک سپاهان: هدف‌مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم

محمد کریمی، هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر نمی‌کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم و خوشحالم که چنین موقعیتی در این تیم بزرگ دارم.
هافبک سپاهان: هدف‌مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم

محمد کریمی درباره وضعیت فعلی سپاهان و عملکرد تیمش در 9 بازی گذشته گفت: ما در رده دوم جدول قرار داریم و هدف‌مان این است که خیلی زود به صدر جدول برسیم. در ابتدای لیگ هم در چند بازی خانگی امتیازهای حساسی از دست دادیم، اما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده دیگر ساده امتیاز از دست ندهیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی سپاهان در لیگ امسال و اصلی‌ترین رقیبان این تیم تأکید کرد: ما می‌توانیم خیلی زود به صدر جدول برسیم و امسال یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم. البته چند تیم دیگر هم برای قهرمان شدن تلاش می‌کنند و فکر می‌کنم پرسپولیس و استقلال اصلی‌ترین رقیبان ما هستند.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی این هفته تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: ما در هر بازی برای گرفتن 3 امتیاز بازی می‌کنیم و در بازی با استقلال هم فقط دنبال برد هستیم. با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، قطعاً شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.

هافبک سپاهان در خصوص اینکه به عنوان یک بازیکن دسته اولی به این تیم پیوست، گفت: من فصل گذشته در خونه‌به‌خونه بازی می‌کردم و در فینال جام حذفی مقابل استقلال بود که بازی‌ام به چشم آمد و خودم را نشان دادم. من 8 بازی در این فصل انجام دادم و واقعیت این است که فکر نمی‌کردم اینقدر زود برای سپاهان بازی کنم. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهم. او مربی بزرگی است و افتخار می‌کنم که شاگرد امیرخان هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nw7yk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت ها و شباهت های پرسپولیس و سپاهان