تاریخ انتشار: 1397/08/03 15:06
کد خبر: 124776

پایان دوری چهار ساله جادوگر! / کریمی در اندیشه کسب اولین برد

فردا دوتیم تراکتورسازی و سپیدرود در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.
پایان دوری چهار ساله جادوگر! / کریمی در اندیشه کسب اولین برد

تراکتورسازی تبریز و سپیدرود رشت در چارچوب هفته دهم به مصاف یکدیگر می‌روند‌. تراکتوری‌ها با کلی مهره و ستاره توانسته تا اینجای کار امتیاز خوبی بگیرد اما در مقابل تیم سپیدرود که فصل را با خداداد عزیزی شروع کرد نتوانست نتایج دلخواه هواداران را کسب کند تا دوباره علی کریمی به نیمکت این تیم بازگردد. اما با بازگشت علی کریمی به رشت هم‌اکنون بحران در این شهر به صراحت قابل مشاهده است. یکی از نکاتی که می‌تواند این بازی را جذاب تر کند حضور علی کریمی در تراکتورسازی به عنوان بازیکن بود.

تراکتورسازی تبریز در هفته قبل محمد تقوی را به عنوان سرمربی موقت به روی نیمکت داشت. تبریزی‌ها برای جدال با صنعت نفت به آبادان سفر کردند و در یک بازی که بدون حضور تماشاگر برگزار شد یک باخت را متحمل شد تا فرصت بالانشینی را از دست دهد.

سپیدرود هفته گذشته در سردارجنگل از ذوب آهن پذیرایی کرد و شاهد گلی در این مسابقه نبودیم تا تلاش دو تیم برای گلزنی بی نتیجه بماند. در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

از آخرین حضور علی کریمی در ورزشگاه یادگار امام تبریز چهار سال می‌گذرد. علی کریمی بهترین فرصت را دارد تا از این تراکتورسازی که حال و روز خوشی در این چند روز ندارد امتیاز بگیرد و دست پر به رشت بازگردد.

آخرین تقابل دوتیم:

آخرین دیدار این دو تیم در حالی در چارچوب هفته بیست و هشتم فصل گذشته برگزار شد که هر دو تیم برای بهتر کردن وضعیت خود نیاز مبرم به سه امتیاز آن داشتند اما در نهایت این سپیدرودی ها بودند که توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند و تا حدودی خیال خود را از سقوط به دسته اول راحت کنند. تنها گل شاگردان کریمی را در این بازی محمد غلامی به ثمر رساند.

جایگاه دوتیم در جدول:

تراکتورسازی با سه برد، چهار تساوی و دو باخت ۱۳ امتیازی است و در رده هفتم قرار گرفته است. تراکتورسازی با این همه ستاره بعد از سپاهان دومین خط حمله برتر لیگ را دارد. در سویی دیگر سپیدرود ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را دارد. شاگردان علی کریمی تنها سه مساوی داشته اند تا با سه امتیاز در ته جدول جا خوش کنند.

آمار و ارقام:

* آنتونی استوکس بازیکن تراکتورسازی چهار برابر تیم سپیدرود گل زده است.

* سپیدرود ۶۲۲ دقیقه است که در مسابقات لیگ برتر نتوانسته گل بزند.

* سپیدرود در این فصل هیچ بردی نداشته است.

* تراکتورسازی در سه بازی اخیر خانگی‌اش توانسته به پیروزی دست یابد.

کوبل داوری:

رضا عادل – محمدرضا ابوالفضلی – حمیدرضا کنعانی – علی میرغفاری - ناظر: محمود رفیعی

گفتنی است که این دیدار روز جمعه چهارم آبان ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dw5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی تا پایان فصل سرمربی تراکتور می ماند؟