تاریخ انتشار: 1397/08/03 15:16
کد خبر: 124774

بشار رسن: یک رابطه عمیق با هواداران پرسپولیس دارم/ هم تیمی هایم برادر بزرگترم هستند

هافبک پرسپولیس با نمایشی دلچسب در طول 90 دقیقه در پایان بازی با توجه به فوت مادرش کاملا احساساتی شد تا اشک‌هایش به سوژه جالب صعود به فینال تبدیل شود.
بشار رسن: یک رابطه عمیق با هواداران پرسپولیس دارم/ هم تیمی هایم برادر بزرگترم هستند

پرسپولیس برانکو با توجه به محرومیت از نقل و انتقالات اما توانست به فینال لیگ قهرمانان راه یابد تا بزرگترین افتخار باشگاهی تاریخ را در انتظار باشد. برای تیم او که با محرومیت و مصدومیت‌ها توانسته بود به این مرحله برسد، از دست دادن ستاره‌ای مثل بشار رسن با توجه به اتفاق تلخی که برایش رخ داده بود می‌توانست یک خبر بد تلقی شود. اما این هافبک عراقی که طی روزهای بعد از فوت مادرش با سیل پیام‌های دلگرم کننده هواداران و هم‌تیمی‌هایش مواجه شده بود، با یک نمایش دلچسب، احساسات خود را به بعد از بازی اختصاص داد.

اشک‌های بشار رسن و نگاه او به آسمان در فراغ مادرش چهره غمبار این ستاره 22 ساله را به یکی از صحنه‌های تلخ صعود پرسپولیس به فینال تبدیل کرد که در ادامه با آغوش کاپیتان سیدجلال آرام می‌گرفت. بشار رسن اما هدف بزرگی در سر دارد و امیدوار است بتواند به هدف مهمی که با پوشیدن پیراهن پرسپولیس و صحبت‌هایش با مادرش داشته دست یابد. بشار در این رابطه می‌گوید: من این پیروزی را به مادرم، خانواده و البته هوادارانی که در این مدت چه در عراق و چه ایران احساسات‌شان را با من در میان گذاشتند تقدیم می‌کنم. این پیروزی متعلق به هوادارانی است که در اوج مشکلات و سختی‌هایی که تحمل کردند در کنار ما بودند و هدفی جز موفقیت پرسپولیس نداشتند.

وی ادامه داد: این یک روز خاص برای ما بود. روزی که توانستیم برای اولین در تاریخ باشگاه به فینال راه پیدا کنیم. این خواست در همگی ما وجود داشت، هرچند در فصل گذشته نیز شایستگی آن را داشتیم اگر اتفاقاتی علیه ما رخ نمی‌داد. ما در کنار هواداران‌مان علیه محرومیت‌ها و مشکلات جنگیدیم و نشان دادیم که در کنار هم قادر خواهیم بود به اتفاقات بزرگی برسیم. در فصل گذشته بزرگترین مشکل ما این بود که در بیشتر بازی‌ها آنها را در کنار خودمان نداشتیم و این سخت‌‎ترین محرومیت ما محسوب می‌شود. در کنار آنها می‌توان همه چیز را فراموش کرد و برای اتفاقات بزرگ کاملا آماده شد و جنگید و این را نشان دادیم.

ستاره جوان و بی حاشیه پرسپولیس در خصوص السد قطر می‌گوید: این تجربه بزرگی برای ما بود. السد از همه نظر تیم قابل احترامی است. هم کیفیت بازیکنان و هم نمایش فنی آنها. ما اما یک خواست بزرگ برای پیروزی داشتیم و باید پایان این مسیر چیزی فراتر از فصل گذشته می‌شد. ما چهار بار با آنها بازی کردیم و کاملا می‌توانم ادعا کنیم که باکیفیت‌ترین بازی‌های این فصل بود. یک شکست سخت داشتیم اما بعد از آن قوی‌تر شدیم و راه خودمان را پیدا کردیم. اینجا باید از آقای برانکو و کادرش هم تشکر کنم. آنها کاملا نشان دادند که باید در طول بازی چه کاری انجام دهیم و بازیکنان هم واقعا تلاش بزرگی در این مسیر داشتند. ما یک تیم کامل بودیم. تیمی که مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و هواداران به عنوان تمامی اجزای آن به درستی و با کمترین اشتباه در تلاش است به موفقیت برسد. السد را شکست دادیم اما هیچ چیز تمام نشده است و باید اکنون برای فینال آماده شویم. جایی که خودمان را متعلق به آن می‌دانستیم و اکنون فرصتی است تا باشگاه و هواداران را به افتخار بزرگی برسانیم.

بشار رسن درباره هواداران پرسپولیس و سورپرایزهای آنها، اشک‌های بعد از بازی و همچنین جشن بازیکنان برای او در رختکن صحبت‌هایش را اینچنین ادامه می‌دهد: من نزدیک به یک سال و چند ماه در ایران هستم. یک رابطه عمیق اما با هواداران دارم. آنها واقعا مرا مدیون خود کرده‌اند. برای آنهایی که به دنبال کنار زدن غم از من بودند بهترین خوشحالی را آرزو می‌کنم. انرژی بزرگی از کنار آنها دارم و واقعا از این موقعیت خوشحالم و لطف خداوند را در این اتفاق بزرگ می‌دانم. تلاش خواهیم کرد تا این راه را در کنار هم‌تیمی‌هایم که برادر بزرگترم هستند به بهترین شکل به پایان برسانیم. از هم‌تیمی‌هایم نه از برادران بابت این لطف بزرگ و همدردی‌شان تشکر می‌کنم.

هافبک پرسپولیس درباره شانس قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها می‌گوید: ما با شایستگی به این مرحله رسیدیم. هیچ تیمی نمی‌تواند بر پایه شانس و اقبال خود را به موفقیت برساند چرا که فوتبال یک بازی تیمی است و همه برای آنها تلاش می‌کنند. حریف هم مطمئنا برای قهرمانی برنامه خواهد داشت. ما این شانس را در خانه داریم تا جشن قهرمانی بگیریم و هیچ دلش نمی‌خواهد آن را از دست بدهد. الان وقت جنگیدن و تلاش برای قهرمانی است. نباید در پایان بازی حسرت بخوریم که چرا کار نهایی و ممکن را برای موفقیت نداشتیم و از تمام توان باید در این دو بازی سود ببریم تا کاری که تا اینجا پیش برده‌ایم به پایان برسد. امیدوارم اکنون که به سختی به این مرحله رسیده‌ایم در پایان شانس قهرمانی خودمان را افزایش دهیم و یک افتخار بزرگ کسب کنیم. من بار دیگر از هواداران تیمم تشکر می‌کنم و امیدوارم سزاوار این محبت آنها باشم و آن را با شادی برای آنها جبران کنم.

بشار رسن در پایان گفت: من اهداف بزرگی در پرسپولیس داشتم. خوشحالم که اکنون اینجا هستم. یک قهرمانی بزرگ در لیگ کسب کردم و توانستیم به فینال آسیا هم برسیم. این یک موفقیت بزرگ برای ماست اما هنوز چیزی کامل نشده است و باید برای اتفاقات بزرگتر بجنگیم. با اینحال خوشحالم در کنار دوستانی حاضر بودم که بعد از فوت مادرم بزرگترین دلگرمی برای من بودند. تلاش خواهم کرد تا در کنار این دوستان که از هواداران، کادرفنی و بازیکنان تشکیل شده است یک افتخار بزرگ کسب کنیم و این هدف بزرگ ما خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27alve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیدجلال حسینی: همه ما به بشار رسن افتخار می‌کنیم/ فقط هواداران برای ما ماندند