تاریخ انتشار: 1395/06/28 17:46
کد خبر: 260744

سید جلال حسینی: سپاهان برای ما ناشناخته نیست/ استقلال مدعی جدی قهرمانی است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که در دربی ۸۲ رقم خورده بود باعث شد انتظارات هواداران بالا رود و این مسئله تاثیر منفی در دربی اخیر گذاشت.
سید جلال حسینی: سپاهان برای ما ناشناخته نیست/ استقلال مدعی جدی قهرمانی است

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، دربی 83 با تمام هیاهویی که داشت به پایان رسید و در هفته هفتم لیگ سرخابی باید به مصاف تیم‌های اصفهانی بروند. تقابل دوباره پرسپولیس و سپاهان باز هم می‌تواند جذاب و البته پر حاشیه باشد. سید‌جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مسائل مختلف مربوط به تیمش به سوالات تسنیم پاسخ داد. با ما همراه باشد:

 

 پرسپولیس دو بازی اخیر خود را با تساوی پشت‌سر گذاشته و همین مسئله باعث شد صدر جدول را از دست بدهید.

 

دو بازی اخیر ما واقعا سخت بود. در تبریز بازی در شرایط خاص برگزار شد و دو تیم پرطرفدار ایران و آسیا در یک ورزشگاه محل تمرین به میدان رفتند. در چنین شرایطی نمی‌شد انتظار بازی جذابی را داشت و با این حال ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا با 3 امتیاز به تهران برگردیم. در کل فکر نمی‌کنم تساوی مقابل تراکتور که یکی از مدعیان جدی قهرمانی است در آن شرایط خاص نتیجه بدی باشد. در دربی هم دیدید که برای بردن همه کار کردیم اما تلاش‌مان نتیجه نداد و بازی مساوی شد.

 

شما قبول دارید در دربی استقلال با بازی تخریبی به دنبال کسب حداقل امتیاز بود و منصوریان همان شیوه‌ای را به کار گرفت که فصل پیش با تیم نفت مقابل پرسپولیس تجربه کرده بود؟

به اعتقاد من شرایط دربی بسیار متفاوت با دیگر بازی‌هاست و این بازی هم به عقیده من شرایط خاص خودش را داشت. از این جهت که پرسپولیس دربی قبل را با نتیجه خیلی خوب برده بود و با نتایجی که استقلال قبل از دربی گرفته بود همه جا صحبت از پیروزی دوباره ما در دربی 83 بود. در واقع این مسئله انتظارات هواداران را از پرسپولیس بالا برد و از لحاظ روحی و روانی تاثیرات خوبی را روی تیم نگذاشت. اگرچه انتظارات بالای هواداران کار‌مان را در دربی سخت‌تر کرد اما با این حال بازی خوبی را در این بازی ارائه دادیم.

 

به نظر می‌آید پرسپولیس چندان بدش نمی‌آمد در 2 بازی سختش مقابل تراکتور و استقلال فقط یک امتیاز گرفته و با همین تفکر در اصفهان به میدان رود؟

ما بازی به بازی جلو می‌رویم و در هر مسابقه به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. در بازی با تراکتور و در آن شرایط خاص نمی‌شد بهتر از آن بازی کرد. در دربی هم ما با تیم کوچکی بازی نکردیم و شما شک نکنید این استقلال به همراه تراکتورسازی و سپاهان از رقیبان اصلی ما برای قهرمانی هستند. در دو بازی قبل شانس برنده شدن داشتیم و نمایش خوبی را ارائه دادیم.

 

MauaVgg5HFn3

 

 اما به اعتقاد خیلی‌ها اگر دربی تا صبح روز بعد هم ادامه داشت دروازه‌ها باز نمی‌شد؟

من مخالف این قضیه هستم و شک نکنید اگر بازی دقایقی دیگر ادامه داشت حتما به گل می‌رسیدیم. البته روند بازی طوری بود که هر دو تیم شانس گلزنی بوجود می‌آوردند چرا که هیچ تیمی دفاعی بازی نمی‌کرد. تاکید می‌کنم به خاطر دربی 82 انتظارات هوادارن و فوتبالدوستان از این دربی بالا رفته بود و حساسیت این مسئله در دربی تاثیر منفی گذاشت.

 

الان این بحث به وجود آمده که چه تیمی از تساوی دربی خوشحال است؟

فکر نمی‌کنم هیچ یک از دو تیم از تساوی دربی خوشحال باشند. امتیاز از دست دادن هر تیمی را ناراحت می‌کند و طبیعی است از مساوی خوش‌‌مان نیاید.

 

روز چهارشنبه با سپاهانی بازی دارید که در این فصل متحول شده و شاید برای شما ناشناخته باشد؟

در فوتبال ایران هیچ تیمی برای تیم دیگر ناشناخته نیست. بازیکنان و مربیان از یکدیگر شناخت کامل دارند. مربی سپاهان فصل پیش با تیم دیگری قهرمان لیگ شد و تفکرات او مسلما تغییر نکرده است. سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و ما هم پرسپولیس هستیم و در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم. امیدوارم که بتوانیم یک نتیجه خوب در اصفهان کسب کرده و صدر جدول را قبل از تعطیلات پس بگیریم.

 

با خودتان آب معدنی هم به اصفهان می‌برید؟!

به این مسائل و حاشیه‌ها کاری نداریم و تمرکز‌مان روی مسائل فنی است.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyvrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌صفی در مقابل پرسپولیس؛ بازگشت به رزهای اوج