تاریخ انتشار: 1397/08/03 19:52
کد خبر: 124728

عکس | آرزوی موفقیت ژاوی برای پرسپولیسی ها

کاپیتان تیم السد با انتشار بیانیه ای در اینستاگرام برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

تیم السد در شرایطی بازهم با ژاوی مقابل پرسپولیس ناکام ماند که می‌توانست با کسب برتری در تهران، جواز صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. ژاوی امیدوار بود در ۳۸ سالگی قهرمان آسیا شود تا به تنها بازیکنی بدل گردد که هم در اروپا و هم آسیا به قهرمانی رسیده است اما این چنین نشد.

ژاوی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و در یک صحنه دو بازیکن پرسپولیس را باهم از پیش رو برداشت. تو همچنین فرصت این را داشت که در دقیقه ۸۶ گل صعود را بزند اما ضربه سر زیبایش را بیرانوند گرفت.

ستاره سابق بارسلونا در اینستاگرام نوشت: علی رغم این که ما به اولین هدف فصل نرسیدیم، ما تلاش خواهیم کرد برای بقیه چالش هایی که پیش رو داریم. به تیم السد افتخار میکنم و به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما این فصل نمی‌توانیم به اولین هدفمان دست پیدا کنیم اما سخت تلاش می‌کنیم برای هدف های بزرگ. برای پرسپولیس در بازی پایانی آرزوی موفقیت دارم.

ژاوی قرار بود پارسال از دنیای بازیگری خداحافظی کند اما صعود السد به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان باعث شد تا او برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا، یک فصل دیگر هم در السد بماند. هم اکنون حتی شنیده می‌شود ژاوی جایگزین فریرا سرمربی السد خواهد شد و باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

هافبک بازیساز اسپانیایی به خوبی می‌داند هواداران بسیار زیادی در ایران دارد و به همین دلیل همیشه سعی می‌کند نسبت به آن ها رفتار خوبی نشان دهد. بدون شک او فراموش نمی‌کند در اولین حضورش در تهران به اندازه هواداران السد در ورزشگاه های دوحه، هوادار به فرودگاه آمد و یک صدا نام او را فریاد زد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dwrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدام عجیب ژاوی و یارانش در ابتدای تمرین