تاریخ انتشار: 1397/08/04 12:13
کد خبر: 124672

سنگربان سابق پرسپولیس برای سرخ پوشان دردسر می شود

دروازه بان برزیلی پیشین پرسپولیس حدود دو ماه است مدام حرف از شکایت می زند و می خواهد هر طور شده، باقی مانده پولش از باشگاه را دریافت کند.
سنگربان سابق پرسپولیس برای سرخ پوشان دردسر می شود

نیلسون مدعی است ۴ مرتبه برای توافق بر سر باقی مانده مطالباتش با مدیران وقت باشگاه تماس گرفته، اما هر بار پاسخ مثبتی دریافت نکرده و در حالی که حاضر بود ۷۰ درصد از طلبش را ببخشد و ۳۰ درصد باقی مانده را به صورت نقدی دریافت کند، کسی به حرف هایش اعتنایی نداشت.
حالا دوباره از پرسپولیس شکایت کرده تا چیزی حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از این باشگاه دریافت کند. شنیدیم یک نفر از ایجنت‌های سرشناس و فعال در فوتبال ایران، به این دروازه بان اطلاعات جدیدی داده و از او خواسته برای دریافت مطالباتش وارد عمل شود، چون باشگاه در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و برای فرار از محرومیت‌های احتمالی از سوی کمیته تعیین وضعیت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حاضر است پول‌های کلانی خرج کند.
نیلسون به این علت، فشار برای تسویه حساب کامل را افزایش داده و می‌گوید دیگر حاضر به توافق نیست بلکه فقط پول نقد و کل مبلغ طلبش را می‌خواهد. این وضعیت ممکن است برای باشگاه پرسپولیس، خطرات بیشتری از سوی نهاد‌های بین المللی به وجود بیاورد.

خبر ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458qg9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ کس نمی‌تواند از شوق بازی در پرسپولیس بگذرد