تاریخ انتشار: 1397/08/04 16:33
کد خبر: 124634

خطیر: کار سپاهان اصلا قشنگ نبود/ استقلال میتوانست به جای پرسپولیس فینالیست آسیا باشد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم ولی استقلال می توانست فینالیست آسیا باشد.
خطیر: کار سپاهان اصلا قشنگ نبود/ استقلال میتوانست به جای پرسپولیس فینالیست آسیا باشد

علی خطیر قبل از آغاز دیدار استقلال و سپاهان در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت: شرایط خوب است، تیم استقلال هم آماده است و امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود شرایط مالی استقلال در حال حاضر خوب نیست گفت: شرایط مالی  استقلال و پرسپولیس هیچوقت خوب نبوده چون در آمدزایی در فوتبال ایران صورت نمی گیرد. ما هم از این قاعدهمستثنی نیستیم.باید مسولان فکری برای  حق پخش کنند و وضعیت بلیت فروشی و تبلیغات دور زمین هم بهتر شود تا باشگاه ها شرایط بهتری پیدا کنند.

خطیر در خصوص اینکه تا الان چند درصد به بازیکنان پرداخت شده است گفت: تا الان نزدیک به 20 در صد به بازیکنان پرداخت کرده ایم و امیدواریم تا هفته آینده هم به بازیکنان مبالغی را پرداخت کنیم.

وی در خصوص  اینکه گفته می شود نویمایر و گرو در نیم فصل از استقلال جدا می شوند گفت: این موضوع اصلا درست نیست.

معاون استقلال در خصوص شکایت پروپیچ و گومز از استقلال گفت: پروپیچ زمانی که ما به استقلال آمدیم رای را گرفته بوده و مذاکراتی کردیم که از طلبمان در جام جهانی این بدهی را پرداخت کنیم.

وی در خصوص حضور پرسپولیس در فینال آسیا گفت: برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم ولی استقلال می توانست فینالیست آسیا باشد. ما بازی تهران را دستکم گرفتیم و همه دیدند در بازی برگشت چه بازی خوبی کردیم.ما می توانستیم در فینال باشیم ولی ان شاالله سال بعد.

معاون استقلال در خصوص بیانیه سپاهان قبل از بازی گفت: این کار اصلا قشنگ نبود، ما داوران خوبی داریم که در فینال المپیک بوده اند.اشتباهات جزوی از بازی است ولی دوستانی که بیانیه دادند هفته قبل 3 امتیاز روی اشتباه داوری گرفته اند! این کار اصلا درست و قشنگ نبود.

وی در پایان در خصوص شجاعیان گفت:پول شجاعیان را هم پرداخت می کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjyje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جپاروف: اگر ۱۳۰ هزار دلارم را ندهید، شکایت می‌کنم