تاریخ انتشار: 1397/08/04 17:36
کد خبر: 124624

خلعتبری: گل‌محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ خواهد داد

محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد که در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی از پدیده اتفاقات بدی برای این تیم رخ خواهد داد.
خلعتبری: گل‌محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ خواهد داد

محمدرضا خلعتبری درباره بحث جدایی یحیی گل‌محمدی از پدیده و اینکه می‌گویند او از بازیکنان خداحافظی کرده است، گفت: آقا یحیی بعد از بازی به شدت ناراحت بود، ناراحت از اینکه چرا مشکلات حل نشده است. او گفت که نمی‌تواند با این وضعیت کارش را ادامه دهد. ما هم واقعاً از این شرایط ناراحت و نگران هستیم. قطعاً اگر گل‌محمدی برود اتفاقات بدی برای پدیده رخ خواهد داد و امیدوارم در نهایت این اتفاق رخ ندهد.

وی در ادامه افزود: ما تا اینجا کارمان را به بهترین شکل انجام دادیم و با وجود این همه مشکل هرگز در زمین کم نگذاشتیم و اهل کم گذاشتن هم نیستیم. از طرفی انتظار داریم که مسئولان به داد تیم برسند و مشکلات را حل کنند. درخواست آقا یحیی و بازیکنان هم غیرمنطقی نیست و ما چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم. پدیده تنها نماینده استان خراسان در لیگ برتر است و امیدوارم که مشکلات را برطرف کنند، چون واقعاً حیف است که پدیده این موقعیت خوب را در صدر جدول از دست بدهد.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال پدیده خراسان در پایان تصریح کرد: ما با زحمت و تلاش صدرنشین هستیم و نتایج‌مان هم اتفاقی نیست، چون بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. ما هواداران فوتبال در مشهد را خوشحال کردیم و امیدواریم که مسئولان هم مشکلات مالی را حل کنند تا پدیده با قدرت این مسیر خوب را ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458qo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان و مکان اردوی پدیده مشهد مشخص شد