تاریخ انتشار: 1397/08/04 19:37
کد خبر: 124603

تقوی: ناراحتم که در حضور هوادارانمان گل می‌خوریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما در دقایقی از بازی به فکر ارسال پاس های بلند بودیم اما باد اجازه نمی داد این کار را نجام دهیم.
تقوی: ناراحتم که در حضور هوادارانمان گل می‌خوریم

محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از بازی مقابل سپیدرود در نشست خبری گفت: ما یک تفکر و فلسفه‌ای در فوتبال داریم. اگر قرار باشد این طور فوتبال بازی کنیم باید مشکل را برطرف کنیم. اعتقاد دارم مصدومیت دژاگه هم تاثیر گذاشت و او مهمترین بازیکن ما بود. بهانه نمی‌آورم اما مصدومیت او در روند تیم تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد:من برای علی کریمی احترام قائل هستم. او بازیکن مورد علاقه من است و به او به خاطر تیمی که دارد تبریک می‌گویم. بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. وقتی به فلسفه‌ای اعتقاد دارم باید به آن بچسبم اما گاهی نتیجه نمی‌دهد و ما هم مجبور شدیم تغییر سیستم دهیم که تا حدودی کمک کرد.

تقوی یادآور شد: امروز بهترین راه پاس‌های بلند بود اما باد هم نمی‌گذاشت. ما از رساندن توپ از دفاع به حمله مشکل داشتیم. وقتی به آنتونی پاس داده می‌شود در شرایط عادی او می‌تواند توپ را به گل تبدیل کند امروز از او پرسیدم چرا این کار را نکرد که گفت توپ از من فاصله می‌گرفت. این به خاطر شرایط جوی است. باید راه حل مناسبی پیدا می‌کردیم که امروز پیدا شد.

تقوی درباره اضافه شدن اخباری در نیم فصل دوم، اظهار داشت: نمی‌دانم چنین چیزی را نشنیده‌ام.

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه شرایط برخی از بازیکنانش برای بازی امروز مشخص نبود، عنوان کرد: دیروز تا ساعت 5-6 نمی‌دانستیم بحث خدمت سربازی یکی از بازیکنان چطور می‌شود. درباره نقی‌زاده هم امروز دکتر اجازه بازی نداد.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان خوبی دارد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که من هستم بازیکنان بهترین بازیکنان ایران و آسیا هستند. من از این عصبانی بودم که آنها باید بازی را کنترل می‌کردند.

تقوی درباره داوری این بازی، تصریح کرد: من هیچ وقت از داوری ایراد نمی‌گیرم اما از او انتظار داریم جای گیری درستی داشته باشد. انتظار داریم در بازی تاثیرگذار نباشد. توپ یکی از بازیکنان ما به او خورد و در نتیجه حریف صاحب موقعیت شد. در اینجا آیا بازیکن من مقصر است؟ کاری به تصمیمات داوری ندارم. اگر پنالتی نگرفته حتما پنالتی نبوده اما داوری در این سطح باید جایگیری درستی داشته باشد. وقتی داوری در این سطح از بازی چنین تاثیری می‌گذارد خیلی ناراحت‌کننده است. من از بازیکنانم انتظار دارم اما در اینجا انتقاد نمی‌کنم. از داور هم انتظار داریم جای گیری مناسبی داشته باشد و داوری که چنین اشتباهاتی دارد نباید در این سطح از فوتبال باشد.

سرمربی تراکتورسازی درباره هواداران این تیم، خاطرنشان کرد: تماشاگر در هر سطحی فقط برد می‌خواهد. اگر نبریم مدیون آنها می‌شویم. ناراحتم از اینکه تماشاگر می‌آید و ما گل می‌خوریم. من مقصر هستم. تماشاگر هر جوری که اعتراض کند من قبول دارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48beak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقوی:  سپیدرود همانند تراکتورسازی تیم ریشه‌داری است