تاریخ انتشار: 1397/08/04 19:43
کد خبر: 124601

قلعه‌نویی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم سپاهان از نمایش تیمش مقابل استقلال ابراز رضایت کرد و گفت به بازیکنانم افتخار می کنم.
قلعه‌نویی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

 امیر قلعه نویی بعد از برتری مقابل استقلال (اینجا ببینید) گفت: نیمه اول استقلالی‌ها خوب بودند در نیمه دوم مرکز زمینه و لایه‌های دفاعی را بستیم و از کناره‌ها استفاده کردیم. بازی بدی نبود. استقلال روند رو به رشد داشت و نیمه اول بهتر از ما بازی کردند. این بازی را به کارگران فولاد مبارکه که در دمای ۱۶۰۰ درجه اذیت می‌شوند تقدیم می‌کنیم.

او افزود: تیم را طوری درست کرده بودیم که از سه جهت به گل برسیم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که آمدند. برای هر بازی انگیزه دارم و این بازی به اندازه بازی با مس کرمان برایم مهم است. استقلال را دوست دارم و سال‌ها در آن بوده‌ام اما الآن سرمربی سپاهان هستم. بازی به بازی پیش می‌رویم و برای سپاهان آینده خوبی می‌بینم. در نیم فصل دوم نیز باید تغییراتی داشته باشیم.

او درباره وضعیت استقلال گفت: شفر مربی کارکشته‌ای است. امیدوارم همانطور که با آقای کی‌روش قرارداد ۸ ساله بستند با او هم قرارداد بلند مدت ببندند.

قلعه‌نویی درباره آینده تیم ملی با کی‌روش اظهار کرد: معتقدم باید بعد از ۸ سال پیشرفت کنیم. البته معتقدم باید باهم تعامل داشته و به لیگ و پیشکسوت‌ها نیز احترام بگذاریم. در این ۸ ساله به بزرگترها توهین شده است. کی روش ازنظر فنی حرف ندارد اما از نظر اخلاقی باید کنترل شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369q87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ژنرال به پایتخت؛ قلعه‌نوعی مقابل استقلال به دنبال چه چیزی است؟

علیمنصور کری را از قلعه نویی برد