تاریخ انتشار: 1397/08/04 19:59
کد خبر: 124595

امامی‌فر: امیدوارم بخش خصوصی به شکل واقعی در فوتبال حضور پیدا کند

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما به دنبال گرفتن امتیاز بودیم. ما برای گرفتن 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم. فلسفه بازی کریمی بازی دفاعی نیست.
امامی‌فر: امیدوارم بخش خصوصی به شکل واقعی در فوتبال حضور پیدا کند

 علیرضا امامی‌فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بعد از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: جمله اصلی من این است که همه ما و گیلان به بازیکنان سپیدرود افتخار می‌کنیم. شما بهتر از من تراکتورسازی، بازیکنان و مهره‌های این تیم را می‌شناسید. 3 کاپیتان تیم ملی اینجا هستند. هزینه و تلاشی که این تیم کرده با مربیان با تجربه نیازی به تعریف و تمجید ندارد. تیم ما واقعا تمام تلاش خود را کرد. بازی حساب‌شده‌ای را ارائه دادیم.

وی افزود: تیمی که در زمین تراکتورسازی گل‌ می‌خورد و برمی‌گردد و گل تساوی را می‌زند قابل تقدیر است. انتظارم این بود داور وسط مقابل تماشاگران شجاع باشد. خطاهایی که می‌گرفت تاثیر داشت اما جزئی از بازی است و باید بپذیریم.

مربی سپیدرود درباره بازیکنان غایب تیم و تاثیرگذاری آنها، عنوان کرد: ما با مشکلات زیادی شروع کردیم اما الان شرایط بهتری داریم. این شرایط بهتر باعث شد امروز بازی قابل قبولی داشته باشیم. به دنبال گرفتن امتیاز بودیم. ما برای گرفتن 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم. فلسفه بازی کریمی بازی دفاعی نیست و بازیکنان تیم به خوبی این فلسفه را فهمیده‌اند و براساس آن حرکت کرده و تمرین داشته‌اند. امروز هم تلاش خود را کردند. شخصیت سپیدرود توسط تلاشی که کردند کاملا مشهود بود. امیدواریم در بازی‌های خانگی و بازی‌های آینده بیرون از خانه 3 امتیاز را بگیریم.

امامی‌فر خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم جایگاه سپیدرود با این تفکر، فوتبال انتهای جدول نیست. مسلما شرایط تغییر خواهد کرد و شما خواهید دید سپیدرود به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که از بازی امروز راضی بودید، گفت: مسلما وقتی می‌بازید نتیجه راضی کننده نیست اما دوندگی بچه‌ها، آمادگی جسمانی خوب‌شان به خاطر تمرینات منظم، مسئله روانی که وقتی گل می‌خورند و برمی‌گردند قابل تقدیر است. ما باید تلاش کنیم امتیاز جمع کنیم و این اتفاق خواهد افتاد.

امامی‌فر همچنین درباره  اینکه علی کریمی در نشست‌ها حاضر نمی‌شود، یادآور شد: اینکه کریمی نمی‌آید خیلی مشخص است. به خاطر مدرک مربیگری‌اش از من خواسته تا در نشست‌ها حاضر شوم.

مربی سپیدرود در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی از مربیان سرمایه‌گذاری تراکتورسازی را در جذب بازیکنان اشتباه می‌دانند، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری اشتباه نیست و خیلی هم خوب و به نفع فوتبال است اما خواسته ما این است این سرمایه‌گذاری برای همه اتفاق بیفتد. دلم می‌خواهد بخش خصوصی به شکل واقعی حضور پیدا کند چون همه این مسائل به نفع فوتبال خواهد بود و من هیچ بحثی ندارم بلکه تفاوت هر دو تیم را به لحاظ آماری و بازیکن اشاره می‌کردم. تیم ما 2 سال است که در لیگ برتر حضور دارد و شروع کرده به ساختن ساختار باشگاه. امیدواریم اسپانسرها و سرمایه‌گذارها در فوتبال ورود کنند. بقیه تیم‌ها اگر بتوانند این چنین بازیکنانی را بگیرند شاهد فوتبال خوب و زیبا خواهید دید و بازی تیم ملی هم زیبا و نتیجه‌بخش تر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5qjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس  برانکو،تاکتیکی ترین تیم لیگ ایران!