تاریخ انتشار: 1397/08/05 13:00
کد خبر: 124482

آمارهای عجیب از ذوب آهن باهدایت امید نمازی

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در پایان هفته دهم با یازده امتیاز در رده نهم قرار گرفته است که هنوز طعم پیروزی در بازیهای خانگی را نچشیده است.
آمارهای عجیب از ذوب آهن باهدایت امید نمازی

 شاید باور کردن این موضوع قدری عجیب باشد اما واقعیت این است که تیم فوتبال ذوب آهن در پایان هفته دهم هنوز هیچ پیروزی در بازی های خانگی اش را تجربه نکرده است.

سبز پوشان اصفهان که فصل گذشته بعنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسیده بودند، در فصل جدید با هدایت امید نمازی وارد مسابقات شدند و در حالی انتظار می رفت موفقیت فصل گذشته در این تیم تکرار شود، آنها کمتر از انتظار نتیجه گرفته اند.

شاگردان نمازی تا هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ۵ بازی در خانه خود انجام داده اند که حاصل این ۵ بازی ۳ مساوی، ۲ شکست، ۷ گل زده و ۹ گل خورده است. ذوب آهن در کنار نفت مسجد سلیمان و سپیدرود ۳ تیمی هستندکه تاکنون در خانه خود پیروز نشده اند. ذوب آهن با کسب تنها ۳ امتیاز در دیدارهای خانگی اش در جدول فرضی بازیهای خانگی در رده چهاردهم قرار گرفته و تنها نفت مسجد سلیمان و سپیدرود پایین تر از این تیم هستند.

سبزپوشان اصفهان در دیدارهای خارج از خانه عملکرد بهتری داشتند و هر ۲ پیروزی شان را خارج از خانه به دست آورده اند. آنها در خارج از خانه با ۲ پیروزی، ۲ مساوی و یک شکست، ۳ گل زده و ۲ گل خورده توانسته اند ۸ امتیاز به دست آورند تا بعد از سپاهان، پدیده و استقلال در رده چهارم جدول فرضی بازیهای خارج از خانه قرار داشته باشند. 

ذوب آهن در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر میزبان پیکان بود و در حالی که با یک گل از این تیم عقب بود، توانست با گلزنی محسن مسلمان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشیده و یک امتیاز از این بازی خانگی کسب کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjyek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمازی:حرف‌های من تکراری شده است / دیگر نمی‌دانم چه بگویم!