تاریخ انتشار: 1397/08/05 19:49
کد خبر: 124413

سلیمانی تعویض طلایی دایی؛ سرخپوشان از جمع رقبا عقب ماندند

سایپا با گل دقایق پایانی توانست بازی باخته برابر پرسپولیس را به تساوی بکشاند.
سلیمانی تعویض طلایی دایی؛ سرخپوشان از جمع رقبا عقب ماندند

پرسپولیس تهران درحالی به مصاف سایپا رفت که با صعود به لیگ قهرمانان آسیا کاملا شرایط متفاوت تری نسبت به قبل دارد و با روحیه مضاعفی پا به این میدان گذاشتند.  نکته قابل توجه اینجاست که برانکو ایوانکوویچ تاکنون هفت دیدار در استادیوم تختی برگزار کرده که شکستی در کارنامه‌اش ثبت نشده است. در سوی مقابل سایپا قرار داشت که با توجه به باخت هفته گذشته برابر استقلال سعی در کسب پیروزی در این دیدار داشت.

برانکو سیامک نعمتی را که کمی مصدوم بود را به روی نیمکت نشاند تا مصدومیت او تشدید نشود. نیمه اول دیدار سایپا و پرسپولیس با گل زود هنگام پرسپولیس آغاز شد‌. در حالی که علیپور کنترل خوبی روی توپ نداشت، عالیشاه آن را پشت محوطه جریمه برای کامیابی نیا ساخته و پرداخته کرد تا این تیم با ضربه‌ای مهارنشدنی دروازه نارنجی پوشان را باز کند. پرسپولیس با این گل از سایپا پیش افتاد. نیمه اول این دیدار با برتری پرسپولیس به پایان رسید‌.

در نیمه دوم هر دو تیم موفق شدند بارها به روی دروازه یکدیگر موقعیت خلق کنند اما با بی دقتی مهاجمان و با واکنش های دروازبان‌های دو تیم موقعیت ها به گل تبدیل نشد. علی دایی دست به تغییراتی در ترکیب خود زد و محمدرضا سلیمانی را وارد زمین کرد. طولی نکشید که این بازیکن تعویض طلایی دایی لقب گرفت و گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند. در نهایت این دیدار با تساوی یک یک به پایان رسید.

پرسپولیس با این تساوی از پدیده و سپاهان که در این هفته پیروز شدند عقب ماند. سرخپوشان با این تساوی ۱۷ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9kkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخراج دایی توسط داور از کنار زمین