تاریخ انتشار: 1397/08/05 20:58
کد خبر: 124402

ادعای محمد دایی؛ زرگر با غرض سوت زد

مربی تیم فوتبال سایپا می گوید حسین زرگر توانایی قضاوت در لیگ برتر را ندارد.
ادعای محمد دایی؛ زرگر با غرض سوت زد

محمد دایی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس با انتقاد از داوری حسین زرگر گفت: نتیجه بازی را داور مسابقه تعیین کرد. خودمم هم متوجه نشدم چرا از روی نیمکت اخراج شدم، شرایطم به نحوی بود که اصلا نمی‌توانستم از روی نیمکت تکان بخورم و اصلا نمی‌دانم چرا اخراج شدم. فکر می‌کنم داور از جای دیگر ناراحت بود. زرگر دو اصل مهم داوری که یکی از آنها عدالت است را ندارد.

او در مورد اشتباه های داوری گفت:  داور باید به دفاع چپ پرسپولیس کارت زرد نشان می‌داد. او دو پنالتی صد درصد برای تیم ما نگرفت و در تمام صحنه‌ها بازی را به نفع تیم پرسپولیس نگه می‌داشت. حسین زرگر توانایی قضاوت در لیگ برتر را ندارد.من فقط یک سوال از شما دارم،‌ اگر یک بازیکن ما جای سید جلال بود آیا اجازه می‌داد آنطور اعتراض کند؟ قطعا در همان 10 ثانیه اول بازیکن ما را اخراج می‌کرد. من دو سال پیش هم گفتم این داور به درد قضاوت در لیگ برتر و در چنین سطحی نمی‌خورد. مطمئن باشید داور با غرض قضاوت کرد و عدالت و شجاعت لازم را نداشت. متأسفانه سر تیم سایپا را امروز بریدند و الان هم به جای برخورد با آنها با مربی‌ها برخورد خواهد شد. من مطمئنم الان با من هم برخورد خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال  سایپا در مورد درگیری شجاع خلیل‌زاده با محمد رضا سلیمانی بازیکن تیم سایپا گفت: خلیل‌زاده پسر خوبی است و من از او انتظار چنین برخوردی نداشتم. شنیده‌ام او ناسزاهای بدی به بازیکنان ما گفته و الان آقایان کمیته انضباطی بیایند و ببینیم ماجرا از چه قرار است.

دایی در واکنش به این موضوع که بازیکنان پرسپولیس نسبت به شادی پس از گل بازیکن تیم سایپا معترض بوده‌اند گفت: ببخشید باید بازیکن ما گریه می‌کرد؟ بازیکنی که در دقیقه 89مقابل این همه هوادار و با این داوری به پرسپولیس گل می‌زند باید هم خوشحالی کند. اگر اینطور است از این به بعد به بازیکنانمان می‌گویم پس از گل زانوی غم بغل بگیرند! بازیکن گل زده و حق طبیعی‌اش است که خوشحالی کند، آن هم مقابل این همه تماشاگر و برابر تیمی که من مطمئنم قهرمان آسیا خواهد شد. پرسپولیس امروز هم مقابل ما خسته بود اما قطعا در فینال آسیا قهرمان خواهد شد. من یک سوال دارم، بازیکن ما چون گل زده باید ناسزا به خانواده‌اش بشنود؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27krr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد خوزستان فردا به مصاف سپیدرود می‌رود