تاریخ انتشار: 1397/08/05 22:05
کد خبر: 124393

مشاور مدیرعامل پرسپولیس: برخی بازیکنان سایپا به اندازه دهان‌شان صحبت کنند

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برای داور بازی احترام قائلیم اما هر بار حسین زرگر بازی پرسپولیس را سوت زده برای ما حاشیه درست شده است.
مشاور مدیرعامل پرسپولیس: برخی بازیکنان سایپا به اندازه دهان‌شان صحبت کنند

حسین خبیری در خصوص درگیری‌های بعد از بازی سایپا و پرسپولیس و صحبت‌هایی که برخی از بازیکنان و مسئولان این تیم انجام دادند، گفت: همه اهالی فوتبال می‌دانند که بازیکنان پرسپولیس از نظر اخلاقی و فنی جزو بهترین‌های ایران هستند و متأسفم که برخی‌ها صحبت‌های کذب و وارونه انجام دادند. بازیکنان پرسپولیس توهین نکردند اما برخی از بازیکنان سایپا که پیش از این هم سابقه داشتند کارهایی کردند که واقعاً دور از شأن یک ورزشکار بود.

وی ادامه داد: ما باشگاه سایپا را باشگاه بزرگ و با فرهنگی می‌دانیم اما برخی از بازیکنان این تیم نشان دادند که اخلاق و شخصیت مناسبی ندارند و چه در زمین و چه بعد از بازی کارهایی کردند که پیش از این بارها انجام داده بودند. بازیکنان پرسپولیس حجب و حیا داشتند اما قرار نیست کسی به خودش اجازه بدهد علیه بازیکنان پرسپولیس اینگونه حرف بزند. ما اجازه نمی‌دهیم که کسی بخواهد با صحبت‌هایش به زعم خودش بازیکنان ما را بخواهد کوچک کند. آن بازیکنی که درباره طاهرخانی صحبت کرده باید یاد بگیرد اندازه دهنش صحبت کند. همین طاهرخانی جوان دو قهرمانی لیگ با پرسپولیس به دست آورده و حالا به فینال آسیا رفته است که آرزوی خیلی از بازیکنان است و بهتر است این بازیکنان اندازه دهن‌شان صحبت کنند. این حرف من خطاب به صادق بارانی و بقیه بازیکنان است و اگر لازم باشد از طریق کمیته انضباطی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد. ما پشتیبان بازیکنان‌مان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قضاوت حسین زرگر در این بازی هم خاطرنشان کرد: هرگاه آقای زرگر برای پرسپولیس سوت زده حاشیه‌های عجیب و غریبی به راه افتاده و جنجال درست شده است. این مسئله ربطی به یکی دو بازی هم ندارد و همیشه همین بوده و نمی‌دانم چرا کمیته داوران باز هم این آقا را برای قضاوت بازی‌های پرسپولیس می‌گذارد. ما قصد زیر سؤال بردن هیچ داوری را نداریم و همواره چه در تهران و چه در شهرستان‌ها بهترین همکاری را با تیم داوری انجام دادیم اما سؤال من از کمیته داوران این است که چرا حسین زرگر را برای ما انتخاب می‌کنند.

وی افزود: به گواه آمار هر بار آقای زرگر بازی‌های پرسپولیس را قضاوت کرده یک اتفاقی رخ داده و نمی‌دانم چه اتفاقی باید بیافتد تا کمیته داوران در این تصمیمش تجدیدنظر کند. برای آقای زرگر احترام قائلیم اما امیدواریم که دیگر بازی‌های پرسپولیس را قضاوت نکند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgjjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت پرسپولیس: تیم برانکو تمرکز ندارد