تاریخ انتشار: 1397/08/05 22:55
کد خبر: 124384

اگر می‌دیدم کسی به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، ۱۰۰ درصد عکس العمل نشان می‌دادم!

هافبک سایپا به اتفاقات دیدار با پرسپولیس و فحاشی‌ها علیه او و علی دایی واکنش نشان داد.
اگر می‌دیدم کسی به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، ۱۰۰ درصد عکس العمل نشان می‌دادم!

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار راجع به اعتراضی که در دیدار با پرسپولیس به کمال کامیابی‌نیا داشت، گفت: در جریان بازی فشار بالاست وگرنه ۱۰۰ درصد من مشکلی با کسی ندارم؛ از طرف دیگر کمال دوست من است؛ در آن صحنه به من گفت خطای کردی که من گفتم اینطور نبود؛ دوربین تلویزیونی زوم کرد و بزرگنمایی شد وگرنه اتفاق خاصی نبود؛ کمال دوست من و بازیکن خوبی است.

هافبک سایپا راجع به درگیری‌های پایان بازی و یقه گرفتن او توسط شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: من دیدم شجاع با سرعت به سمت بازیکن ما می‌رود که جلوی او را گرفتم؛ او هم من را هُل داد وگرنه مسئله خاصی نبود؛ فکر کنم یک ذره این مسئله را بزرگ کردند؛ بازیکن ما اعتقاد داشت شجاع فحاشی کرده و شجاع هم می‌گفت بازیکن شما این کار را کرده است.

کفشگری اضافه کرد: من فقط می‌خواستم جدا کنم؛ ای‌کاش شجاع سمت بازیکن ما نمی‌آمد تا آن اتفاقات شکل بگیرد؛ حالا در زمین حرف‌هایی رد و بدل می‌شود؛ شجاع هم دوست ما است و نمی‌شود گفت چه کسی مقصر این اتفاقات بود، اما بازیکن ما قسم می‌خورد به هیچکس فحاشی نکردم.

کفشگری درباره درگیری‌هایی که داخل تونل ورزشگاه تختی اتفاق افتاد و حرف‌هایی که علیه علی دایی گفته شد، اذعان کرد: در تونل ورزشگاه نبودم و آن اتفاقات را ندیدم ولی آنقدر می‌دانم کسی که به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، کاملا بی‌شعور است؛ چطور در فوتبال ما می‌توانند به ایشان بی‌احترامی کنند؟

او ادامه داد: من داخل زمین بودم و تا به داخل تونل بیایم، این داستان‌ها تمام شده بود ولی اگر کسی به علی دایی بی‌احترامی کرده، چیزی به نام شعور در وجودش ندارد؛ اصلا کسی در فوتبال نمی‌تواند به جایگاه علی دایی نزدیک شود، چه رسد به اینکه به ایشان بی‌احترامی کند.

هافبک سایپا و سابق پرسپولیس تاکید کرد: ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود، کاری به این مسائل نداریم و خوشحال می‌شویم که پرسپولیس به این افتخار برسد ولی یک ذره جنبه هم خوب است که بازیکن داشته باشد؛ نمی‌دانم چه کسی بی‌احترامی کرد ولی هر کسی این کار را انجام داد، باید جایگاه علی دایی را بداند.

کفشگری یادآور شد: باید گلر پرسپولیس(رادوشوویچ) را توجیه کنند که علی دایی چه کسی است؛ نمی‌دانم قبل از بازی او را توجیه نکردند یا از علی دایی شناخت نداشته است؛ باید به یک شکل او را متوجه کنند که علی دایی چه جایگاهی در فوتبال ایران و آسیا دارد.

او ادامه داد: اگر در تونل بودم و می‌دیدم کسی به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، مطمئن باشید ساکت نمی‌نشستم و ۱۰۰ درصد عکس العملی نشان می‌دادم؛ اگر بازیکنان ما هم به همین خاطر در تونل درگیری داشتند، به آنها حق می‌دهم چون کسی در حد و اندازه حرف زدن علیه علی دایی نیست.

هافبک سایپا یادآور شد: خود ما یک زمانی در پرسپولیس بازی می‌کردیم، الان با موفقیت این تیم خوشحال می‌شویم و مشکلی هم نداریم، اما یک سری شروع به فحاشی علیه ما کردند که هر فحشی می‌دهند، به خودشان و خانواده‌هایشان می‌دهند؛ مطمئن باشید نه به من، نه به علی دایی و نه به هیچکس دیگر برمی‌گردد؛ به خودشان و فرهنگ خانواده‌هایشان برمی‌گردد.

کفشگری اظهار کرد: بعد از بازی همه شرایط را علیه ما کردند و گفتند کفشگری، علی دایی و ... مقصر هستند؛ چه زمانی دیدید که علی دایی به این شکل از کوره در برود؟ حتما بی‌احترامی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: باید گلر پرسپولیس(رادوشوویچ) توجیه شود که علی دایی چه جایگاهی دارد و یک ذره جوگیر شده است؛ فکر کنم غیرت را در این دیده که روی نیمکت داد و بیداد کند، اما حداقل احترام‌ها را نگه دارد.

هافبک سایپا درباره صحبت هم‌تیمی‌هایش در رختکن راجع به دلایل شروع شدن درگیری گفت: بازیکنان آنها روی سلیمانی زوم کرده بودند ولی سلیمانی می‌گفت به هیچکس فحاشی نکردم و تازه فحش هم شنیدم؛ حالا نمی‌دانم این داستان که سلیمانی فحاشی کرده از کجا آمده است.

کفشگری ادامه داد: یک سال است با سلیمانی هم‌تیمی هستم ولی یک بار هم صدای او را نشنیدم؛ چطور می‌گویند او فحاشی کرده است؟ نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند و خدا می‌داند چه اتفاقی در آنجا افتاده، اما در شخصیت سلیمانی چنین چیزهایی نیست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8gqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرنگار صدا و سیما: علی دایی به صورتم سیلی زد!