تاریخ انتشار: 1397/08/06 14:30
کد خبر: 124301

استنلی: کی روش؟ به قلعه نویی علاقه دارم!

کی روش؛ اسم اول در فوتبال ایران! تا پیش از این و حتی در برهه فعلی این اسم به دفعات به واسطه جنجال آفرینی در فوتبال ایران در راس هدایت تیم ملی فوتبال ایران شنیده می شد و حالا این اسم به واسطه درخشش در فوتبال ایران دوباره بر سر زبان ها افتاده است!
استنلی: کی روش؟ به قلعه نویی علاقه دارم!

کی روش استنلی، مهاجم برزیلی سپاهان جمعه شب با گلزنی مقابل استقلال هم این تیم را دوباره وارد بحران کرد و یک قدم به صدر جدول گلزنان نزدیک تر شد.

کی روش استنلی توسط قلعه نویی سال گذشته از طریق تیم ذوب آهن وارد فوتبال ایران شد، هرچند که در ابتدا به خاطر برخی قوانین جدید و البته عجیب نتوانست مجوز حضور در لیگ برتر را بگیرد اما بعد از حدود یک ماه و نیم به ترکیب ذوب آهن اضافه شده و درخشش خود در فوتبال ایران را با لباس سبز تیم اصفهانی آغاز کرد.

حالا کی روش همراه با قلعه نویی به سپاهان آمده و همچنان به درخشش خود ادامه می دهد و جالب اینکه سرمربی سپاهان نیز هفته گذشته در گفت و گویی با فرهیختگان گفته بود آیا برخی جسارت دارند بابت 6 هفته بازی نکردن کی روش و انرژی که در آن زمان بابت این موضوع صرف شد، عذرخواهی کنند! قلعه نویی با این مصاحبه نشان داد به شدت به کی روش علاقه دارد و حالا این نوبت این بازیکن برزیلی است تا دینش را به وی ادا کند. گفت و گوی فرهیختگان با کی روش استنلی را که با کمک مختاری، مترجم باشگاه سپاهان حاصل شده است را در زیر می خوانید:

درباره بازی جمعه شب با استقلال و گلی که زدی صحبت کن.

بازی بسیار حساسی بود که خوشبختانه با گلی که به ثمر رساندم با برتری سپاهان به پایان رسید. گل حساس و شیرینی بود که باعث شد این بازی خارج از خانه را با برتری به پایان برسانیم.

امیر قلعه نویی چقدر درباره حساسیت و اهمیت این دیدار به مجموعه تیم و شخص خودت نکات لازم را گوشزد کرده بود؟

آقای قلعه نویی نه فقط این بازی را مهم ارزیابی کردند، بلکه همه بازی ها برای وی مهم هستند. قلعه نویی اعتقاد دارد هر بازی برای ما حکم بازی فینال را دارد و به این طریق به ما انگیزه می دهد.

با نحوه بازی تان در نیمه اول بنظر می رسید برای مساوی به تهران آمدید اما موفق به برتری مقابل استقلال شدید. چقدر با این موضوع موافق هستید؟

نه اینطور نیست، ما برای برد استقلال به تهران آمده بودیم. من و تیمم اصلاً با مساوی موافق نیستیم و باید تحت هر شرایطی هر بازی که برای سپاهان به میدان می رویم را ببریم.

چقدر در فصل جاری شانس قهرمانی برای سپاهان قائل هستی؟

ما این طور نمی توانیم شرایط را تحلیل کنیم چون هنوز خیلی کار داریم. هنوز خیلی از بازی ها مانده و زوده است درباره قهرمانی صحبت کنیم اما ما هدفمان بازی به بازی پیروزی و کسب هر 3 امتیاز ممکن است. در نهایت هم آخر فصل قهرمان مشخص می شود!

قلعه نویی اعتقاد عجیبی به تو دارد و پارسال هم در دوران محرومیتت پای تو ایستاد و امسال نیز با هم به سپاهان آمدید. رابطه ات با قلعه نویی چطور است؟

بله؛ آقای قلعه نویی مربی بزرگی هستند و به من همیشه انگیزه می دهند. او از من روز به روز پیشرفت بیشتر میخواهد و من هم تمام تلاشم را برای ایشان و برای موفقیت سپاهان انجام می دهم.

چقدر به آقای گلی فکر می کنی؟ گویا گفته بودی این مهم برایت لذتبخش است!

خیر من چنین حرفی نزدم؛ من به آقای گلی زیاد فکر نمی کنم و تمام فکر و ذکرم کمک به تیم سپاهان است.

تشابه اسمی ات با کی روش سرمربی تیم ملی تا حالا عواقبی برایت داشته و جالب اینکه قلعه نویی و کارلوس کی روش با هم خوب نیستند اما قلعه نویی به شدت تو را قبول دارد!

اسم کارلوس کی روش هیچ ربطی به من ندارد و مهم من آقای قلعه نویی را خیلی دوست دارم و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم!

چقدر با قانونی که فصل قبل باعث دوری چند هفته ای تو شد موافق یا مخالفی؟ این قانون باعث می شود تا بازیکنان خارجی تحت برخی شرایط و از برخی لیگ ها بتوانند در فوتبال ایران بازی کنند!

این مورد را باید از فدراسیون فوتبال بپرسید و من نمیتوانم در این خصوص نظری بدهم.

در ابتدای فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد نداشتی؟

تیم پرسپولیس و استقلال هیچ پیشنهادی به من نداده بودند و فقط تیم ذوب آهن بود که برای فصل جدید هم من را می خواست.

دوست داری در کدام لیگ و تیم مطرح دنیا بازی کنی؟

من از جایی که هستم خیلی راضی هستم در ضمن این موضوع بستگی به خیلی مسائل دارد ولی من الان در تیمی که هستم خیلی راضی ام.

 

photo_2018-10-28_13-27-23

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kpgj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های وحید امیری در خصوص تفاوت فوتبال ایران و اروپا!