تاریخ انتشار: 1397/08/06 16:38
کد خبر: 124285

دانشگر: ما دوست نداریم به هیچ تیمی ببازیم

محمد دانشگر درباره داوری دیدار استقلال و سپاهان به خبرورزشی گفت: ساسان به همام می‌خورد پنالتی است، مرا می‌تابانند نیست؟!
دانشگر: ما دوست نداریم به هیچ تیمی ببازیم

محمد دانشگر که درون محوطه جریمه سپاهان روی زمین افتاد، مهمترین صحنه دیدار دو رقیب قدیمی رقم خورد. سپاهانی‌ها نگران از تصمیم داور و استقلالی‌ها خیره به دهان داور! استادیوم نیم‌خیز برای سوت پنالتی بود... که رضا کرمانشاهی پشت به دروازه تیم اصفهانی سوت بر دهان، دوید و دستور به ادامه بازی داد! قطعاً در آن ثانیه‌ها چهره بازیکنان استقلال و نیمکت‌نشینان این تیم تماشایی بود ولی از همه دیدنی‌تر فقط صورت پسر ۲۴ ساله برازجانی بود که با چشمانی از حدقه بیرون زده دستانش را دو طرف صورتش گرفته و زل زل به داور خیره ماند! او دیروز با خبرورزشی حرف زد و از اتفاقات بازی به ویژه آن لحظه مشکوک حرف زد. 
*همه از صحنه خطایی که روی تو شد حرف می‌زنند.
داور درست پشت سرم بود! جالب است که خودش درون محوطه ما که بود ۱۰ بار به ما تذکر می‌داد اگر بازیکن حریف را بگیرید، خطا می‌گیرم... 
* به تو می‌گفت؟
هم به من و هم به کی‌روش استنلی. تعجب می‌کنم چطور وقتی اینقدر به من نزدیک بود و دقیقاً پشت سرم ایستاده بود، ندید که مرا گرفتند! 
* اگر نمی‌گرفت گل می‌زدی؟
توپ زیر پای من بود! جلوی من هم کسی نبود و می‌شد گل بزنم. اگر می‌زدم دو بازی پشت هم گل زده بودم و دو گله می‌شدم. 
* خودت دقیق آن صحنه را توصیف می‌کنی؟
مرا گرفت، کشید و تابم داد. دیگر کاری نبود که نکند. فقط یک پس‌گردنی نخوردم! قشنگ مرا زمین زد و داور هم نزدیک ما بود. اگر گل می‌زدم بعدی را هم می‌زدیم. 
* با داور هم حرف‌هایی زدی؟
بله! سؤال می‌کردم که چرا خطا نگرفت؟ او هم اعتنایی نمی‌کرد. 
* دوست نداشتید به سپاهان ببازید؟
فقط سپاهان نیست. ما دوست نداریم به هیچ تیمی ببازیم. 
* حریف تان را چطور دیدی؟
سپاهان تیم خوبی است که توانسته ۲۳ امتیاز تا اینجا بگیرد ولی حق ما هم در این بازی باخت نبود. 
* ولی خیلی از کارشناسان معتقد بودند تیم‌تان، استقلالِ دو، سه بازی قبل نبود؟
ما باختیم و قصد توجیه کردن هم نداریم، اما ناراحت این هستیم که حق‌مان پایمال شد. این بد است. 
* گل سپاهان از جناح راست بود؟
وقتی تیم می‌بازد همه مقصر هستند و نباید دنبال مقصر گشت. اصلاً به راست و چپ ربطی ندارد. خود من دقیقه نود یک پاس خوب دادم به چشمی که زد و به تیر دروازه خورد. آن وقت آن‌ها یک توپ نصفه و نیمه را آوردند و گلش کردند. اصلاً انگار روز، روز ما نبود. شانس به ما پشت کرده بود. تنها شانس من این بود که این اتفاق برعکس رخ نداد وگرنه داور نه تنها پنالتی می‌گرفت بلکه مرا هم اخراج می‌کرد. آن وقت من می‌ماندم و این همه هوادار استقلال. 
* اصفهانی‌ها آخر بازی خوشحال بودند.
طبیعی است ولی خب بازی برگشتی هم هست و ما این شکست را در دور برگشت جبران می‌کنیم. کاش در زدن ضربات آخر کمی بیشتر دقت می‌کردیم. 
* روی صحنه برخورد ساسان انصاری و همام طارق هم داشت پنالتی می‌گرفت؟
بله! بله! بله! دیدید؟ داور آن را پنالتی اعلام کرد. صحنه‌ای که ساسان خودش را به همام زد و زمین خورد. چطور آن را پنالتی می‌گیرد ولی مرا کشیدند و زمین زدند پنالتی نبود؟ شانس آوردیم که کمکش خطا را رد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9kny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال برایم زود بود/ از استقلال و سپاهان پیشنهاد داشتم