تاریخ انتشار: 1397/08/06 21:22
کد خبر: 124245

به جز آزادی در زمین دیگری به میدان نمی رویم

معاون اجرایی باشگاه استقلال بازی به غیر از ورزشگاه آزادی را تکذیب کرد.
به جز آزادی در زمین دیگری به میدان نمی رویم

 هادی مباشری معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره شایعه تغییر محل برگزاری دیدار استقلال و سایپا گفت: ما پیش از این به سازمان لیگ اعلام کردیم که آزادی ورزشگاه تحت اجاره استقلال است و این ورزشگاه را به سازمان لیگ در ابتدای فصل معرفی کردیم و نمی توانیم در زمین دیگری به میدان برویم.

مباشری در واکنش به این موضوع که مسئولان مجموعه آزادی اعلام کردند نمی توانند میزبان استقلال و سایپا باشند، بیان کرد: حق دارند این را بگویند زیرا آنها می خواهند بازی را برای دیدار آسیایی آماده کنند اما ما نیز نمی توانیم در زمین دیگری به میدان برویم و به همین دلیل بازی باید به زمان دیگری موکول شود. شرایط مصدومیت بازیکنان ما و عادت بازیکنان به دیدارهای خانگی در آزادی اجازه نمی دهد که ما ورزشگاه خود را تغییر دهیم.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره تغییر برنامه دیدار با پدیده، بیان کرد: دوستان فراموش کرده بودند که بازی فینال 19 آبان برگزار می شود و بازی ما که 2 آبان بود را به 18 آبان منتقل کردند و حالا متوجه این موضوع شدند. موضع باشگاه در این باره نیز کاملا مشخص است و ما در ورزشگاهی جز آزادی به میدان نخواهیم رفت زیرا منافع هر باشگاهی این است که در استادیوم خانگی به مصاف حریفان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgjvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتاحی: یک پنالتی از استقلال طلبکاریم!