تاریخ انتشار: 1397/08/07 13:01
کد خبر: 124155

انصراف استقلال از شکایت درخصوص سوپرجام کذب محض است؛ تا روز آخر از حقمان دفاع خواهیم کرد

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال با بیان اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال از شکایت منصرف شده کذب محض است تاکید کرد: تا روز آخر از حقمان دفاع خواهیم کرد.
انصراف استقلال از شکایت درخصوص سوپرجام کذب محض است؛ تا روز آخر از حقمان دفاع خواهیم کرد

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: پیش از بازی سپاهان 3 برد خوب و پشت سر هم داشتیم. در بازی قبل نیز اگر مستحق برد نبودیم، مستحق باخت نیز نبودیم چرا که یک پنالتی به زعم همه کارشناسان برای ما گرفته نشد و یک توپمان نیز به تیر دروازه خورد. مسائل فنی در روند نتیجه‌گیری بسیار تاثیرگذار است اما باید بپذیریم که چاشنی شانس نیز بسیار دخیل است. اگر پنالتی ما گرفته می‌شد یا آن توپی که به تیر خورد در چارچوب قرار می‌گرفت، نتیجه بازی قطعا متفاوت بود. کم‌شانسی دامنگیر استقلال شده است.

وی افزود: تیم خوب کار می‌کند و ما مربی فوق‌العاده‌ای هم داریم. بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده‌اند و شاید هنوز تجربه لازم برای بازی‌های مهم را ندارند. بازیکنان جدیدی هم به جمع ما اضافه شدند که نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی لازم برسیم. استقلال در این فصل تیم خوبی است و روزهای خوبی را هم خواهد دید.

معاون ورزشی باشگاه استقلال که در برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، راجع به اینکه هنوز هواداران استقلال از رفتن بازیکنانی مانند تیام ناراحت هستند و به نظر می‌رسد دیگر باید این بحث تمام شود، گفت: هواداران همیشه برد و موفقیت تیم را می‌خواهند. حتی آنها به مساوی هم راضی نیستند. استقلال فصل قبل تیم خوبی بوده و نتایج خوبی هم گرفته بود و الان غیر منطقی نیست که هواداران همان انتظار عملکرد فصل گذشته را داشته باشند. این انتظار به حق هواداران است.

خطیر افزود: باور کنید که مدیریت جدید از زمانی که به باشگاه آمده همه تلاشش را کرده است. زمانی که مدیریت جدید به باشگاه آمد تیام، جپاروف، نورافکن و حسینی از تیم رفته بودند. زمانی که ما به باشگاه آمدیم به طور مثال با تیام مذاکره کردیم ولی او یک ماه قبل از استقلال جدا شده و قراردادش را هم با باشگاه جدیدش امضا کرده بود. هر چند همین مذاکره ما باعث شد تا استقلال بتواند از انتقال تیام به عجمان پول دریافت کند چرا که آنها به صورت غیرقانونی و خارج از موعد با بازیکنمان مذاکره کرده بودند. یکی از دلایلی که عجمان به باشگاه استقلال پول پرداخت کرد همین مورد بود.

وی گفت: وقتی به باشگاه آمدیم همه این بازیکنان رفته بودند و ما در زمان کوتاه اقدام به جذب گرو و نیومایر  کردیم. توجه کنید ما فقط 10 روز وقت داشتیم که لیست آسیایی‌مان را ببندیم. یکی از دلایلی که بازیکنان به این سرعت جذب شدند همین موضوع بود. تیام بازیکن فوق‌العاده‌ای بود اما الان در تیم جدیدش خوب نسیت. همینطور که گرو بازیکن خوبی بوده و در لیگ اروپا هم بازی کرده است. طبیعتا مقداری زمان می‌برد تا بازیکن بتواند با فضای جدید خودش را وفق دهد. هواداران حوصله کنند و مطمئن باشند که تیم به شرایط خوبش باز می‌گردد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال برای شکایت به رای سوپر جام در دادگاه CAS (دادگاه بین‌المللی ورزش)‌ باید مبلغ 500-600 میلیون پول بپردازد، تصریح کرد: اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال از شکایت در CAS منصرف شده کذب محض است. مبلغی هم که گفته می‌شود اینطور نیست. استقلال در CAS تقاضای بررسی یک بازی کرده بود اما دوستان می‌خواستند استقلال را اذیت کنند و به نوعی تقاضای بررسی 3 بازی کردند که خوشبختانه CAS با همان یک بازی موافقت کرده است.

خطیر افزود: برای بررسی این درخواست 22 هزار فرانک فاکتور برای ما از سوی CAS فرستاده شده است. واقعیت این است که اگر سازمان لیگ، فدراسیون یا باشگاه پرسپولیس محکوم شوند در پایان این مبلغ را آنها باید پرداخت کنند اما ما پیشنهاد دادیم که بیایند این مبلغ را تقسیم کنیم یعنی به 4 قسمت 5 هزار تایی تقسیم کنیم اما آنها قبول نکردند. اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال از شکایت منصرف شده کذب محض است. ما تا روز آخر از حقمان دفاع خواهیم کرد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال باید در بازی مقابل سایپا در رقابت‌های جام حذفی به دلیل آماده‌سازی ورزشگاه آزادی در ورزشگاه تختی از این تیم میزبانی کند گفت: روز پنجشنبه هفته جاری میزبان این بازی هستیم و این حق مسلم ماست که از این امتیاز استفاده کنیم. نمی‌توانیم به تختی برویم و در آنجا میهمان باشیم. ما گفتیم یا بازی به تعویق بیفتد و یا فکر دیگری کنیم. فکر می‌کنم دوستان در نهایت قبول کردند که بازی در آزادی برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzplj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوال از گلر جنجال آفرین استقلال؛ خودت سرمربی بودی چه میکردی؟