تاریخ انتشار: 1397/08/08 14:21
کد خبر: 124009

جایگاه تیفوسی های استقلال به خانواده ها و بانوان رسید

ورزشگاه آزادی تهران برای حضور خانواده ها در دیدار فینال آسیا آماده می شود.
جایگاه تیفوسی های استقلال به خانواده ها و بانوان رسید

از هفته ها قبل ترمیم و بازسازی جایگاه هشت ورزشگاه آزادی که متعلق به هواداران تیفوسی استقلال است و جایگاه سنتی آنها محسوب می شود، رسانه ای و با برخی واکنش ها همراه شده بود؛ اتفاقی که اکنون مشخص شده برای میزبانی از بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال آسیا و شاید ادامه مسابقات در این مجموعه است.

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود از این جایگاه خبر از آماده سازی ورزشگاه آزادی برای میزبانی از خانواده ها برای دیدار فینال آسیا داد و نوشت که این ورزشگاه برای میزبانی از این دیدار با حضور خانواده ها آماده است.

ورزشگاه آزادی در دیدار ایران و بولیوی با وجود مشکلاتی اما میزبان خانواده ها بود و حالا به نظر می رسد این ورزشگاه روز ۱۹ آبان ماه در دیدار فینال آسیا دوباره شاهد حضور خانواده ها و بانوان باشد.

وزارت ورزش و جوانان طی هفته های گذشته در کنار مدیران مجموعه ورزشی آزادی تلاش جدی برای ترمیم و بازسازی ورزشگاه انجام دادند که در این میان آماده سازی آزادی برای میزبانی از بانوان که شامل جدا سازی مسیر ورود و خروج نیز می شود از جمله مهم ترین زیر ساخت هایی است که فراهم شده است.

به این ترتیب به نظر می رسد حضور بانوان و خانواده ها این بار به شکلی متفاوت از دیدار ایران و بولیوی انجام خواهد شد و ورزشگاه آزادی در روز تاریخی برگزاری فینال آسیا در کنار هواداران پرسپولیس و کاشیما، میزبان خانواده ها نیز خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpywd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تدارک جایگاه ویژه‌ برای بانوان در ورزشگاه آزادی