تاریخ انتشار: 1397/08/08 21:04
کد خبر: 123959

مهاجری: هدف‌مان در جام حذفی کسب مقام قهرمانی است

​سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هدف تیمش در جام حذفی را کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیا عنوان کرد.
مهاجری: هدف‌مان در جام حذفی کسب مقام قهرمانی است

 رضامهاجری درخصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از بازی مقابل داماش گیلان، در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: بحمدالله شرایط خوبی را در تیم شاهد هستیم و از لحاظ تاکتیکی و روحی آمادگی لازم را جهت کسب یک برد شیرین خانگی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به فشردگی برنامه مسابقات بیان داشت: طی ۱۰ روز باید سه بازی حساس و سخت را انجام بدهیم که خوشبختانه یکی از آنها را در ساری مقابل نساجی با سربلندی پشت سرگذاشتیم و فردا نیز برابر داماش به میدان می رویم و پس از آن، دوشنبه هفته آینده میزبان استقلال تهران خواهیم بود.

مهاجری با تاکید بر اینکه در تعیین ترکیب تیم با محدودیت های زیادی مواجه است، افزود: متاسفانه تعداد زیادی مصدوم را در هفته های اخیر داشته ایم و تمامی تلاش کادرپزشکی و فنی تیم، آماده کردن آنان برای بازی های پیش رو است.

وی هدف از حضور تیمش در جام حذفی را کسب عنوان قهرمانی قلمداد کرد و ابراز داشت: از همان ابتدای مسابقات به بازیکنان مان گفتم که یا نباید در جام حذفی شرکت کنیم و با خیال آسوده در پی موفقیت در لیگ باشیم یا آن که برای کسب عنوان قهرمانی با تمامی توان تلاش کنیم که بحمدالله تاکنون با موفقیت این مسیر را طی کرده ایم و در ادامه نیز با توان و انگیزه بالا به دنبال تحقق اهداف مان خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به رایگان بودن حضور هواداران در استادیوم بنیان دیزل برای تماشای بازی فردا مقابل داماش گیلان، خاطرنشان کرد: از تمامی هواداران پرشور فوتبال دعوت می کنیم که با حضور و حمایت شان ما را در این راه همراهی کنند.

یادآور می شود، دیدار تیم های فوتبال ماشین سازی تبریز و داماش گیلان، فردا – چهارشنبه ۹ آبان – از ساعت ۱۴:۴۵ در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7dwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همه شما دعوتید!