تاریخ انتشار: 1397/08/09 10:57
کد خبر: 123914

رفاقت یحیی با بازیکنان؛رمز موفقیت پدیده است

برای موفقیت تیم سه عامل دخیل هستند. آمادگی جسمانی، آمادگی تاکتیکی و آمادگی روحی و روانی. فیفا البته درصدی برای این عامل ها در موفقیت تعریف نکرده است و جالب اینکه هیچ یک را به دیگری ارجحیت نداده است.
 رفاقت یحیی با بازیکنان؛رمز موفقیت پدیده است

به واقع تیمی می تواند به موفقیت برسد که سه عامل را توامان با هم داشته باشد و این اتفاقی است که در پدیده رخ داده است.

آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی در پدیده به وضوح پیداست و این را می توان در نتایج این تیم در هفته های سپری شده از لیگ برتر جستجو کرد. دیگر استفاده از واژه شانس برای موفقیت معنی ندارد وقتی نتایج خوب هفته های متمادی رقم می خورد و البته باید بر این نکته تاکید کرد شانس برای تیمی رخ می دهد که مدام تلاش کند و هدفش کسب موفقیت باشد. تیمی که ساکن باشد اصلا موقعیت پیدا نمی کند که شانس را در کنار خود ببیند.

اما با وجود آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی انتظار نمی رفت پدیده این چنین عمل کند. به خصوص که از نظر مالی از ابتدای فصل شرایط خوبی نداشته است و در این بین تنها مقامات استانی از جمله استاندار و شهردار مشهد به کمک تیم آمده اند. هر چند کمک های آنها همه تعهدات باشگاه را پوشش نداد اما اهمیت به تیم پدیده با وجود اینکه از نظر قانونی هیچ وظیفه ای در قبال تیم نداشتند قابل تحسین بود و حالا تماشاگران خونگرم مشهدی امیدوارند در ادامه هم با حمایت های استاندار و دیگر مقامات شهری از جمله شهردار تیم پدیده به زیر پوشش یکی از نهادهای دولتی برود و در نهایت عاقبت خوبی پیدا کند.

رمز موفقیت تیم پدیده را می توان در این عکس جستجو کرد. رفاقت یحیی گل محمدی با بازیکنان پدیده. او بازیکنان پدیده را دوست دارد و بازیکنان پدیده هم او را دوست دارند. این دوست داشتن موجب شده تا پدیده ای ها با وجود همه مشکلاتی که در زندگی آنهم در این شرایط اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، وقتی به زمین می آیند با همه وجود بازی کنند و البته یحیی هم تا به امروز در مقام جبران فغان سر داد و حتی به قیمت از دست دادن هدایت تیم صدرنشین به خانه رفت تا فریاد رسی برای تیم پدیده پیدا شود.

حالا به استناد این عکس که در حرم امام مهربانی ها،  رضا (ع) به ثبت رسیده می توان گفت آمادگی روحی و روانی معجزه می کند. گر چه برای موفقیت آمادگی جسمانی و آمادگی تاکتیکی لازم و ضروری است اما تیمی که این دو را داشته باشد اما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشته باشد موفق نخواهد شد.

خیلی از مواقع در همین فوتبال دیدیم تیمی  از نظر آمادگی جسمانی یا آمادگی تاکتیکی در شرایط خوبی نبوده اما به موفقیت های چشمگیری رسیده است. نمونه اش پرسپولیس امروز. پازل های تاکتیکی برانکو به خاطر رفتن چند بازیکن کامل نیست اما تیم او آنقدر با صلابت به کار ادامه داده که اکنون یکی از دو تیم راه یافته به بازی های پایانی است و این را می توان در انگیزه ای که برانکو ایجاد کرده جستجو کرد.

 

رمز موفقیت تیم پدیده را می توان در این عکس جستجو کرد.

99

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nampr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوری گل محمدی از سرخپوشان تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند؟