تاریخ انتشار: 1397/08/09 14:29
کد خبر: 123879

تا 15 آبان ایرادات ورزشگاه آزادی برطرف میشود

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی گفت: حقیقتا اگر پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد شاید این تغییرات در ورزشگاه شکل نمی‌گرفت.
تا 15 آبان ایرادات ورزشگاه آزادی برطرف میشود

 فرهاد نیکوخصال در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص تغییراتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده و قرار است ایراداتی که نمایندگان AFC گرفته‌اند برطرف شود، گفت: از روزی که وزیر ورزش و همچنین مسئولان شرکت توسعه و تجهیز برای این موضوع پا پیش گذاشتند، کارها با سرعت در حال انجام است،‌به هر حال ایراداتی وجود دارد که باید برطرف شود تا نماینده ایران بتواند در فینال لیگ قهرمانان از حریفش پذیرایی کند. 

وی با اشاره به اینکه تغییرات روی سکوها و قسمت‌های مختلف ورزشگاه انجام می‌شود، گفت: ایراداتی که ای‌اف‌سی مطرح کرده هر کدام زمان‌بر است اما به هر صورت ما در حال آماده کردن امکاناتی که از ما خواسته‌اند هستیم، اینها قوانین است و باید اجرا شود. 

وی در خصوص اینکه ظاهرا قرار بود بازی استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار نشود، گفت: این یکی از خواسته‌های ما بود و تا کار در حال انجام است می‌خواستیم هیچ بازی در استادیوم آزادی برگزار نشود ولی با پیگیری‌های وزیر ورزش و سازمان لیگ و اهمیتی که مسابقه برای هواداران استقلال داشت، درنهایت پذیرفتیم که مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

سرپرست مجموعه آزادی تأکید کرد: البته کار در روز برگزاری بازی ادامه پیدا می‌کند و بلیط‌فروشی هم شامل سکوهایی است که پشت دروازه‌ها، قسمت هایی از روبه‌روی جایگاه و طبقه دوم صورت می‌گیرد که طبعا کار در قسمت‌های اطراف جایگاه ویژه در حال انجام است. یک ساعت قبل از بازی کار متوقف می‌شود و بعد از بازی نیز بلافاصله برنامه‌های ما برای آماده‌سازی و تجهیز استادیوم از سر گرفته خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا صحت دارد هزینه‌های ترمیم استادیوم آزادی توسط باشگاه پرسپولیس تقبل می‌شود، گفت: این موضوع اصلا درست نیست و اتفاقا بابت همین مسئله گلایه هم دارم، من اصلا در این مورد حرفی نزده‌ام، چون ورزشگاه آزادی یک ورزشگاه حاکمیتی است و سرمایه ملی محسوب می‌شود،طبیعتا اگر عمر این سازه را صد سال درنظر بگیریم،‌ ۵۰ سال از عمر آن گذشته است و  ما باید به هر شکل ممکن این استادیوم را سرپا نگه داریم، خیلی از قهرمانان ما و اتفاقات مهم ورزشی ما از شکل‌گیری ورزشگاه آزادی رخ داده است، در این بین مجلس دو دولت هم باید به موضوع ورود کنند و بخش کوچکی از بودجه را برای حفظ و نگهداری این استادیوم درنظر بگیرند که ما هم به بهترین شکل این کار را انجام بدهیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشگاه اختصاصی کاشیما هم چنین مشکلاتی داشت، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم، ولی چیزی که به ما گفته‌اند این است که اشکالات ورزشگاه آزادی برطرف شود.

وی در پایان در خصوص اینکه نمایندگان ای‌اف‌سی چه زمانی به تهران می‌آیند، گفت: آنها ۱۵ آبان ماه به تهران سفر می‌کنند و از ورزشگاه آزادی بازدید خواهند کرد، البته مطمئنا تا آن زمان کار را تمام می‌‌کنیم، ضمن اینکه وزیر ورزش و جوانان هم به همراه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی سعی و تلاش خود را انجام دادند که استادیوم آزادی به بهترین شکل ممکن تجهیز شود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzpxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فینالیست شدن پرسپولیس؛توفیقی اجباری برای ورزشگاه بزرگ آزادی