تاریخ انتشار: 1397/08/09 14:48
کد خبر: 123877

دایی: از بازی قبلی مقابل استقلال درس گرفتیم

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم.
دایی: از بازی قبلی مقابل استقلال درس گرفتیم

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای سایپا برابر استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی مهمی داریم و به هیچ عنوان دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم.

با همه توان بازی می‌کنیم تا استقلال را شکست دهیم

وی افزود: ما در لیگ مقابل استقلال شکست خوردیم، اکنون بهترین فرصت است که آن را جبران کنیم. هفته گذشته هم بازی سختی داشتیم و خدا را شکر که توانستیم در دقایق آخر بازی را به تساوی بکشیم، هر چند که می‌توانستیم برنده باشیم. این بازی گذشته و با اینکه فرصت کمی داشتیم تنها توانستیم ریکاوری کنیم و آماده بازی با استقلال شویم. به امید خدا با همه توان بازی خواهیم کرد تا این تیم را ببریم.

عباسیان به دیدار مقابل استقلال رسید، شاه‌علیدوست و سلطانی‌مهر را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه شرایط تیمش بد نیست، تصریح کرد: تعدادی از مصدومان‌مان به بازی مقابل استقلال نمی‌رسند، اما معین عباسیان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته و به این دیدار رسیده است. علاوه بر این روزبه‌ شاه‌علیدوست و سلطانی‌مهر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از بازیکنان هم مصدوم هستند و شاید آنها را هم در اختیار نداشته باشیم.

از بازی قبلی مقابل استقلال درس گرفتیم

دایی در رابطه با اینکه آیا تیمش تغییراتی نسبت به بازی پرسپولیس در دیدار فردا خواهد داشت یا خیر، گفت: هر دیدار سیستم و روش خاص خودش را دارد. سعی می‌کنیم فردا با توجه به درسی که از دیدار با استقلال گرفتیم از نقاط قوت‌مان استفاده کنیم و ان‌شاءالله به مرحله بعد صعود کنیم.

هیئت موسس باشگاه نفت باید پاسخگو باشد

وی درباره انحلال باشگاه نفت تهران عنوان کرد: ما دنبال طلب‌مان را نگرفتیم. مطمئناً هیئت موسس باشگاه نفت باید پاسخگو باشد و مطمئن باشید که اگر قانونی پیگیر باشیم آنها باید پاسخگو باشند. وقتی تیمی از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط می‌کند و آن را نه می‌فروشند و نه تیم‌داری می‌کنند معنایش این است که منحل شده است. آنها رسما اعلام کرده‌اند که منحل شده‌اند.

تیم من آماده بازی 120 دقیقه‌ای مقابل استقلال است

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با اینکه تیمش آماده رویارویی با استقلال شاید در یک بازی 120 دقیقه‌ای است، تصریح کرد: مطمئناً تیم ما آماده است. این هفته ما کار خاصی انجام ندادیم و سعی کردیم بدن بچه‌ها را بازسازی کنیم تا از تمام توان‌مان استفاده کرده باشیم.

مگر زور من اندازه پشه است که سیلی زنم هیچ اتفاقی نیفتد؟!

یک خبرنگار قدیمی به علی دایی گفت که استقلالی است و به آن افتخار می‌کند، اما چرا با اسطوره‌ای مثل علی دایی این‌گونه برخورد می‌‌شود، گفت: من خیلی وقت است که شما را ندیده‌ام و می‌خواستم بپرسم که کجا هستید؟ اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت پایین نمی‌آید. عالم و آدم جمع شوند، سناریو درست کرده و به من تهمت بزنند باز هم هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. آیا برای آنها درس عبرت نشده است؟ یکی از همکاران شما در صداوسیما مدعی شده که من به صورت او سیلی زده‌ام! مگر زور من اندازه پشه است که سیلی زنم هیچ اتفاقی نیفتد؟! اگر من چک بزنم طرف سه روز می‌خوابد این انگشتر همیشه در دست من است چطور می‌شود که سیلی بزنم و هیچ اتفاقی نیفتد؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2apjyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای بازی استقلال و سایپا، عدم بلیت فروشی برای جایگاه های 1 تا 8