تاریخ انتشار: 1397/08/09 15:06
کد خبر: 123870

ستاره ای که نمی شود او را ندید/ کامیابی پرسپولیس با درخشش کمال

هافبک جنگنده و آسیب دیده پرسپولیس هم چنان یکی از ستون های اصلی این تیم در لیگ قهرمانان و لیگ برتر می باشد.
ستاره ای که نمی شود او را ندید/ کامیابی پرسپولیس با درخشش کمال

پرسپولیس با برانکو هم چنان با تمامی مشکلاتی که بر سر راه او در یک سال گذشته وجود داشته است، در حال پیمودن مسیری می باشد که هیچ کارشناس و خوشبین ترین هواداری حتی فکرش را هم نمی کرد که این چنین آنها بتوانند در بدترین شرایط ممکن به بهترین دستاوردهای خود دست پیدا کنند و تنها یک گام دیگر برای رسیدن به اوج قله در آسیا فاصله داشته باشند.
بدون شک در راه رسیدن به این مسیر پر فراز و نشیب و صعود به بالاترین قله، همه عوامل نقش داشته اند اما نمی توان به تاثیرگذاری کماب کامیابی نیا هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها غافل بود. کمال در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر و با تحمل فشار دردهای ناشی از آسیب دیدگی کتفی که دارد ، پرسپولیس را همراهی کرده است تا در این شرایط که بشدت سرخ پوشان با کمبود نیرو در ترکیب اصلی مواجه هستند، بتواند کمک حالی برای پرسپولیس و برانکو باشد.
کامیابی نیا در بازی با سایپا  هم در غیاب احمد نوراللهی، یک تنه بار خط میانی پرسپولیس را به دوش کشید و در تمام جنگ‌های میانه میدان حضور فعال داشت. و به رغم مصدومیت از ناحیه کتف در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفت و ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. او حتی توانست یکی از زیباترین گل های لیگ برتر تا هفته دهم را نیز به ثمر برساند و تک گل پرسپولیس در این دیدار در شرایطی به ثمر رسید که علیپور کنترل خوبی روی توپ نداشت، عالیشاه آن را پشت محوطه جریمه برای کامیابی نیا ساخته و پرداخته کرد تا شوتزن این تیم با ضربه‌ای مهارنشدنی دروازه نارنجی پوشان را باز کند.
این هافبک جنگنده روز خوبی را پشت سر گذاشت و حال برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود و بازی درخشان او برابر سایپا نام او را در جمع 11 مرد برتر هفته دهم لیگ برتر از سوی کارشناسان فرتاک ورزشی قرار داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvl8a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صلاح در اوج آمادگی نیست ولی ناآماده هم نیست