تاریخ انتشار: 1397/08/09 16:23
کد خبر: 123860

مدیرفنی استقلال: اعتراضاتمان را به دور از جنجال و در مسیر قانونی پیش میبریم

نصرالله عبداللهی، مدیرفنی باشگاه استقلال گفت: باشگاه اعتراض به داوری را از مسیر قانونی پیش می‌برد و علیه داوران اطلاعیه نمی‌دهد.
مدیرفنی استقلال: اعتراضاتمان را به دور از جنجال و در مسیر قانونی پیش میبریم

نصرالله عبداللهی مدیرفنی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره دیدار با سایپا  اظهار داشت: استقلال در هفته‌های قبل شرایط و فرم خوبی داشته و به ویژه در دو دیدار با سایپا و سپاهان در ارائه فوتبال مورد نظر نیز موفق بود و همین موضوع نشان می‌دهد تیم در مسیر پیشرفت است و مطمئنا بهتر و بهتر هم خواهد شد.

وی افزود: در هفته گذشته استقلال از قضاوت داوران لطمه خورد و از ابتدای فصل نیز دیدیم که تیم بیش از اندازه ضرر کرده است. البته که این اشتباهات سهوی و غیرعمد است اما امیدواریم این اشتباهات به حداقل برسد. البته باشگاه استقلال مانند باشگاه‌های دیگر علیه داوران اطلاعیه نمی‌دهند و هر زمان نیز اعتراضی داشته باشیم، در کمال آرامش و به دور از جنجال و به صورت قانونی اعتراض خود را به مسئولان ذی‌ربط اعلام می‌کنیم.

پیشکسوت استقلال در بخش پایانی صحبت های خود، عنوان کرد: استقلال به حمایت و دلگرمی از سوی هواداران نیاز دارد. دیدار با سایپا سخت، تاکتیکی و فرسایشی است و امیدوارم هواداران در تک تک لحظات مسابقه مانند دیدار در لیگ برتر از تیم حمایت کنند تا بتوانیم با موفقیت از این مرحله سخت عبور کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8g7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین اختصاصی الحاجی گرو به دلیل مصدومیت